Annons

106
Skäreläjan skrev:
vegard skrev:Du verden, for en bil!!!!!!
dette var saker dere!!!!
Det har skjedd svært mye siden 09, selv om uttseende er ganske likt, en helt nydelig bil og kjøre!!!
Grattis Vegard! :biggrin: :biggrin:
Då har det skjedd enda mere siden -06 sjönner jeg...? :shock: :D
Jepp, det virker svært bra, og hele bilen virker jo mer påkosta, litt mer Premium, og det er jo en Premium...

Det eneste jeg må få gjort, er å lørftet det ene fjernlyset i hovedlykta, for den venstre lyser vel mye ned...

Noen som vet hvordan man løfter dette, for nede i de hullene hvor jeg justerte på den gamle, er det ikke noe skrue... det ser annerledes ut der nede.
Annons

107
Hei

Her er bilen, den står på piggdekk, og der har jeg de felgene som var orginale før, altstå 17-tommere.... Gleder meg til å få på sommerdekkene allerede på de nye orginale 18-tommerene... Syntes de er flotte...

Prøvde å få disse felgene til vinterdekkene og, men det tar så lang tid å få disse, samt at dekkene jo og ble mye dyrere, så det ble disse på vinteren
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

108
Stort grattis Vegard! :biggrin: :biggrin:
Er jo litt misunnelig... (Avundsjuk på svenska) :mrgreen: :mrgreen:
En sådan vacker skapelse, och vilken lyster i lacken...! :biggrin:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

109
Skäreläjan

det er en herlig bil....og du, nå skal jeg betro deg noe:

Fra jeg var en ung mann, og fikk mine første små tendenser til skjeggvekst, har jeg alltid syntes at jenter som prater svensk, er det mest sexy som finnes.......

Da jeg stillet inn bilens navi, så var det ikke norsk språk og velge, så jeg valget ble svensk.... Det er så vakkert..... Kona fikk meg nesten ikke i seng i går kveld, jeg ville jo bare ut å kjøre, med navien aktivert.... en svensk sexy tjei prater til meg på en måte jeg aldri har opplevd før..

YESSSS!!!! endelig har jeg og ei svensk jente som leder meg fram i livet.. :D :D :D :D

110
Hahah!

De va fan roligt att läsa. Ursäkta språket men jag skratta stort av din härliga inlevelse.

Nu ska du bara få in en snygg svenska i bilen så är livet fulländat. Själv väljer jag en norsk jänta :D

Gillar kromröret på sidan, eller är det kanske polerat rostfritt?

Siclair
Santa fe 2012 CRDI-R A6 Premium 5
Stone Grey

111
Siclair skrev:Hahah!

De va fan roligt att läsa. Ursäkta språket men jag skratta stort av din härliga inlevelse.

Nu ska du bara få in en snygg svenska i bilen så är livet fulländat. Själv väljer jag en norsk jänta :D

Gillar kromröret på sidan, eller är det kanske polerat rostfritt?

Siclair
Siclar

Svenske jenter er som en varm fønvind en heit sommerkveld.... de er heftige, sensuelle og litt fuktige og hete...

Jeg hadde kromrør på den forrige bilen og, men der og forran. På den nye er det jo den blanke platen nede på fangeren, så jeg følte det ville bli "smør på flesk", så jeg droppet røret der.... og jeg tror det var riktig ja...

Jeg syntes de rørene pynter opp, og jeg erfarte jo på den forrige bilen at de holder seg pene også.... Jeg polerte de to-tre ganger i året med crompolisch, sammen med feks eksosrørene, og andre blanke metalldeler

112
vegard skrev:Skäreläjan
det er en herlig bil....og du, nå skal jeg betro deg noe:
Fra jeg var en ung mann, og fikk mine første små tendenser til skjeggvekst, har jeg alltid syntes at jenter som prater svensk, er det mest sexy som finnes.......
Da jeg stillet inn bilens navi, så var det ikke norsk språk og velge, så jeg valget ble svensk.... Det er så vakkert..... Kona fikk meg nesten ikke i seng i går kveld, jeg ville jo bare ut å kjøre, med navien aktivert.... en svensk sexy tjei prater til meg på en måte jeg aldri har opplevd før..
:lol: Härligt, Vegard! Själv tycker jag att det norska språket -och damerna - är mycket vackrare än det svenska - precis som Siclair...! :D :D
vegard skrev:YESSSS!!!! endelig har jeg og ei svensk jente som leder meg fram i livet.. :D :D :D :D
Har jag också haft i många många år - inte fel alls...! :biggrin: :biggrin:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

113
Lämnade in bilen idag till verkstaden för att korrigera ett par fel. Den skall vara klar så jag hämtar den på torsdag.

Fel:

1. Helljusen xenon, blir en strömspik som får radion att byta källa.
2. Mikrofonkabel nu på plats. Ingen bluetooth sen jag plocka ut den.
3. Ett litet men irriterande skrammel i dörren när man spelar musik med bra bas.

Inget anmärkningsvärt igentligen men att det tog så lång tid att få fram rätt kabel från Hyundai är märkligt.

God Jul alla!
Stone Grey

114
Va kul Denzo.
Min 12:a är på tradare via tyskland (p.g.a. storman på västkusten) på väg uppåt landet och ska få den nästa vecka och klart man längtar..
Nu funderar man bara på en fin enkel extra ljusbåge,typ q-pax, kom med förslag nån.

115
Siclair skrev:Lämnade in bilen idag till verkstaden för att korrigera ett par fel. Den skall vara klar så jag hämtar den på torsdag.

Fel:

1. Helljusen xenon, blir en strömspik som får radion att byta källa.
2. Mikrofonkabel nu på plats. Ingen bluetooth sen jag plocka ut den.
3. Ett litet men irriterande skrammel i dörren när man spelar musik med bra bas.

Inget anmärkningsvärt igentligen men att det tog så lång tid att få fram rätt kabel från Hyundai är märkligt.

God Jul alla!
Hei

Jeg har jo og xenon i hellys, pluss at jeg har to bosch rally 225 som og er konvertert til xenon, og min bil skifter ikke radiokanal, ved tenning av hellys, men jeg kan av og til registrere et lite knepp i lyden...

Bluetooth'en funker og helt topp, og jeg har ingen ulyd i dørene ved spilling høyt med mye bass...

Håper dette løser seg for deg!!!

116
Hallå Vegard!

Allt är nu fixat. Dragningen av helljuset behövdes dra direkt till batteriet. Inga problem längre. Bluetoothen funkar fint och skramlet är borta.

Lånade en demobil med två extraljus model xenon. Attans vilket ljus det blev. Natt blev som dag.
Stone Grey