Annons

91
Jake skrev:Vegard: det går inte att ta miste på hur mycket glädje du verkar känna!!!
Hoppas du får bilen snart och att du blir nöjd med den!
Takker..

Håper og det.. og er den som den 09 modellen jeg har nå, så er den jo problemfri.... Det eneste jeg har hatt med denne, er at kula på toppen av giir-stanga sårakk første vinteren, når det var -30 grader, pga at den var skrudd for hardt til.
Annons

92
Hei

Var ute å kikket på min nye 12 modell i stone-grey i dag.... den kom jo til forhandleren i går kveld, og i mørket da, var det ikke mye å se....

Jeg sier det bare:

Oj-oj-oj-oj...... HVILKEN BIL!!!!!!!!!!!!!

Likte det jeg så helt maksimalt!!!!!

Forhandleren mente den kansje var klar Onsdag om ei uke, men i hvertfall før neste helg da.....

Tror rett og slett det blir nesten daglige turer ut der for å følge med på arbeidet med den....

UNDERBART, sier kansje dere mine kjære svenske venner..... Vi sier underbart, når underlivet er bart!! :shock: :shock: :shock: :D :D :D :roll: :roll: :roll:

93
vegard; News, news news... hur är det? Hur funkar din belägring av ÅF?
Är det kallt att vaka vid staketet? Har du fått kela med miraklet än?
Vad gillar du mest med bilens utseende? Vilken feature är det du gillar mest, downhill control?

Snart är det onsdag och lyckans epicentrum ligger i norge... !

Ha det gott!
/Jake

Hyundai Santa Fe 2011 Aut 5-E Carbon Grey

94
Jake skrev:vegard; News, news news... hur är det? Hur funkar din belägring av ÅF?
Är det kallt att vaka vid staketet? Har du fått kela med miraklet än?
Vad gillar du mest med bilens utseende? Vilken feature är det du gillar mest, downhill control?

Snart är det onsdag och lyckans epicentrum ligger i norge... !

Ha det gott!
Hei, jeg har så vidt sittet i bilen, forhandleren har startet litt på monteringen, og holder på at jeg skal få den til Onsdag, men jeg er usikker på om de rekker alt... vi får se...

På utseende er det jo en del knall endringer som jeg liker, det er jo det blanke feltet forran, og bak, Akkustikken inne i bilen, vaqr og svært bra.... den var jeg ikke fornøyd med i den siste SM'en jeg hadde med skinn.
Syntes i det hele tatt 12 modellen ser bra påkostet og tøff ut!!

Tror dette blir svært bra!!!

95
vegard: Nedräkning... får du pärlan imorgon?
Står du vid grinden när de kommer för att öppna?

Hoppas du blir supernöjd!
/Jake

96
Jake skrev:vegard: Nedräkning... får du pärlan imorgon?
Står du vid grinden när de kommer för att öppna?

Hoppas du blir supernöjd!
Hei

Hehe, vel.... var ute sammen med guttungen å speidet nå, men har mine tvil om de rekker å bli ferdig i morgen. har tro på det blir en liten forsinkelse her....

Kanalrørene var på, bilen var ferdig klargjort, kroken var satt på, og det så ut for det var kobling av 13-pins-kontakten som stod for tur. Da er det jo 1000-metrene, motorvarmer omlegging til pigghjulene etc igjen, samt vask igjen. 1000-metrene og fjernlyset, skal og konverteres.

Men de ringte og spurde om jeg kunne komme innom ved lunsj-tider i morgen, så høyde på lyktene etc blir slik jeg vil ha dette... og jeg er slettes ikke vanskelig der, er sikkert der før 10 i morgen...

Men gleder meg jo som en unge da

98
Jake skrev:vegard: Har du fått bilen än? Har du kunnat släppa ratten? ;o)
Nei, har ikke det, var ute i dag og speidet, men de var ikke ferdige enda, de driver for fullt, så jeg må jo vente litt til, og jeg var jo forberedt på at de ikke ville bli ferdig som de først antydet...

Da jeg var der var det montasje av lykter som pågikk, og så stod motorvarmeren for tur...

102
vegard skrev:I morgen klokka 12.00!!!!!!!!!!!!!!!!
:dregla: :dregla: :dregla: :dregla: :dregla: :dregla: :dregla: :biggrin: :biggrin:
Då ser vi väl inte till Vegard på ett par dagar - och ingen annan ser honom heller...? (Bor i Ny´Santan... :lol: :lol: )

Stort grattis Vegard! :biggrin::biggrin:
Bilder kommer väl så småningom...? :biggrin:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

103
Hahaaaaa... ;o)

Välkommen tillbaka till forumet sen när du har kelat färdigt med bilen, det kan ju ta ett tag... ;o)

Ser fram emot att få veta vad som är bra eller mindre bra jämfört med äldre CM... ;o)

Ha det gott!
/Jake

104
Du verden, for en bil!!!!!!

dette var saker dere!!!!

Det har skjedd svært mye siden 09, selv om uttseende er ganske likt, en helt nydelig bil og kjøre!!!

105
vegard skrev:Du verden, for en bil!!!!!!
dette var saker dere!!!!
Det har skjedd svært mye siden 09, selv om uttseende er ganske likt, en helt nydelig bil og kjøre!!!
Grattis Vegard! :biggrin: :biggrin:
Då har det skjedd enda mere siden -06 sjönner jeg...? :shock: :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"