Annons
78
Snart sitter du väl där utanför porten med husvagn och webkamera o guvetallt!vegard skrev:Når jeg leste sinclar sitt innlegg, måtte jeg bare løpe ut i bilen, og kjøre ut til forhandleren for å kikke om min bil var kommet..... det var den ikke.... men tror nok den kommer denne uka...
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Toyota Auris 1.8 HSD -13
79
Nähä... Kan inte se Vegard... Han är väl hemma just nu då...?ClasseClas skrev:Snart sitter du väl där utanför porten med husvagn och webkamera o guvetallt!vegard skrev:Når jeg leste sinclar sitt innlegg, måtte jeg bare løpe ut i bilen, og kjøre ut til forhandleren for å kikke om min bil var kommet..... det var den ikke.... men tror nok den kommer denne uka...![]()
![]()

181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
81
Hahaha, den sorte der så jeg kom her for litt siden, men når jeg speider tar jeg og med meg framsiden der, da det er der de bruker sette nybileneSkäreläjan skrev:Nähä... Kan inte se Vegard... Han är väl hemma just nu då...?ClasseClas skrev:Snart sitter du väl där utanför porten med husvagn och webkamera o guvetallt!vegard skrev:Når jeg leste sinclar sitt innlegg, måtte jeg bare løpe ut i bilen, og kjøre ut til forhandleren for å kikke om min bil var kommet..... det var den ikke.... men tror nok den kommer denne uka...![]()
![]()
![]()
83
Hehehe, kansje det var en tanke, har jo husvogna i hagen her nå...ClasseClas skrev:Snart sitter du väl där utanför porten med husvagn och webkamera o guvetallt!vegard skrev:Når jeg leste sinclar sitt innlegg, måtte jeg bare løpe ut i bilen, og kjøre ut til forhandleren for å kikke om min bil var kommet..... det var den ikke.... men tror nok den kommer denne uka...![]()
![]()
84
Det är en bild jag stal ("print screen") från Google Earth: http://www.google.com/earth/index.htmlvegard skrev:hvor ligger forresten det kameraet på nett??? visste ikke om det.... Kan jo gå ned litt på antall turer utover der om det funker topp....
Det är ett litet program, som är MYCKET bra!
Då du installerat det, kan du skriva in nästan vilken adress som helst i hela världen, iallafall ortnamn...
Ser man en liten gul figur till höger på flygfotot, "ta tag" i den,
och dra den till en plats eller gata - är gatan markerad med blått då, så släpp, och gatubilden dyker upp!
Google kör/har kört runt med kamerabil nästan överallt - och håller på med fler och fler orter...
Kanonkul!
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
86
Det är faktiskt så stor skillnad på bilarna. Den förra var en bra bil och ÄR fortfarande en bra bil. Jag skulle fortfarande ta den äldre santan framför många andra bilmodeller och märken. Men skillnaden nu är så stor att den äldre bleknar i jämförelse. Skulle vara den upplysta mugghållaren dåSkäreläjan Postat: 2011-10-29, 09:41:54 Rubrik:
--------------------------------------------------------------------------------
Tack Siclair för fina bilder och en bra beskrivning!
Jaså, är det så stor skillnad på "nya" och "gamla" CM...?
Strålkastarspolare och allt...?
(Men i de äldre CM har vi iallafall belysning i mugghållaren... )
Jag provkörde andra bilar innan jag provkörde 11:an. Efter någon kilometer i 11:an så sa jag till mig själv: "Det är så här en bil ska kännas!"
Då visste jag att det skulle bli en till.
Santa fe 2012 CRDI-R A6 Premium 5
Stone Grey
Stone Grey
87
Moooooohahahahahaha.......... YESSSSSSSSSSSS!!!!! Jeg så den!!!!!
Jeg kom fra byen med santa'n jeg har, og kom ut på motorveien, og kom da ut på veien ved siden av en trailer fra autolink..... Og der sto den!!!!!!!
må ut om litt og speide, er sikker på det var min den ene der, to stonegrey, og en brunaktig, akkutat hva jeg vet forhandleren har i bestilling her nå!!!!
De må bare få jobbe i fred med å ta den av traileren, så er jeg snart på plass der ute!!!!
Jeg kom fra byen med santa'n jeg har, og kom ut på motorveien, og kom da ut på veien ved siden av en trailer fra autolink..... Og der sto den!!!!!!!
må ut om litt og speide, er sikker på det var min den ene der, to stonegrey, og en brunaktig, akkutat hva jeg vet forhandleren har i bestilling her nå!!!!
De må bare få jobbe i fred med å ta den av traileren, så er jeg snart på plass der ute!!!!
88
Se bara till att betala innan du rycker den!vegard skrev:Moooooohahahahahaha.......... YESSSSSSSSSSSS!!!!! Jeg så den!!!!!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Toyota Auris 1.8 HSD -13
89
hehehe, jepp.... fyller opp kortet og betaler med det når jeg henter den....ClasseClas skrev:Se bara till att betala innan du rycker den!vegard skrev:Moooooohahahahahaha.......... YESSSSSSSSSSSS!!!!! Jeg så den!!!!!
De må bare få jobbe i fred med å ta den av traileren, så er jeg snart på plass der ute!!!!![]()
![]()