Annons
Annons

Re: Har ej glömt

3
Yoz skrev:Har ej glömt er här på forumet , utan jag har just nu fullt upp med att stara upp mitt företag, som har tagit all min tid och kommer nog göra det december ut
Och vi har inte glömt dig, Yoz! Lycka till med företaget! :D :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
Jag är tvungen att flytta fram öppnings datumet för ett tillstånd för att bygga om i lokalen drog ut på tiden och det är inte kul men vad ska man göra.

6
Yoz: Du kan få låna mina två hulliganer en helg så är lokalen
garanterat ombyggd eller i akut behov av renovering. :shock:

Nej,bara att hålla sig till reglementet.Kom igen med nytt öppningsdatum.

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

7
Ja myndigheterna är ju inte snabba när dom talar om att det ska ta två veckor tar det två månader, men det är bara att jobba på och få till det så fort det går, och det är ingen ide att öppna innan det är helt klart.

Jag åter kommer så fort jag bara kan med ett öppnings datum.

8
Tjenixen i dag börjar dom mad det sista på kontoret sedan blir det verkstads golvet som är kvar lika bra att slå till direkt när man håller på

9
:D Nyckeltavla å smörjgrop alltså? :lol: :lol: :lol:
Spännande Yoz! Fortsätt att hålla oss informerade.

Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

10
petroff skrev::D Nyckeltavla å smörjgrop alltså? :lol: :lol: :lol:
Spännande Yoz! Fortsätt att hålla oss informerade.

Japp det blir lite löpande,

11
Nu har jag läst detta Topic ett par gånger och det känns som att jag missat en hel del info : vad är det för verksamhet som du Yos ska dra igång ??? jag är klart nyfiken...
"Joppe"

12
Joppe skrev:Nu har jag läst detta Topic ett par gånger och det känns som att jag missat en hel del info : vad är det för verksamhet som du Yos ska dra igång ??? jag är klart nyfiken...
Ja igentligen får man ju inte göra reklam , men jag öppnar upp en mindre verkstad med både rekond service motoroptimering av både diesel och bensin motorer.
I veckan som kommer blir kontoret klart sedan kommer lyften och verktygen mm.

13
Kul Yoz, det är killar som du som håller Sverige rullande. Lycka till!
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

14
Yoz skrev:
Joppe skrev:Nu har jag läst detta Topic ett par gånger och det känns som att jag missat en hel del info : vad är det för verksamhet som du Yos ska dra igång ??? jag är klart nyfiken...
Ja igentligen får man ju inte göra reklam , men jag öppnar upp en mindre verkstad med både rekond service motoroptimering av både diesel och bensin motorer.
Låter spännande ! Se till att informera oss när du kör igång och var du håller till !! Lycka till !!
"Joppe"

15
Joppe skrev:
Yoz skrev:
Låter spännande ! Se till att informera oss när du kör igång och var du håller till !! Lycka till !!
Japp det ska jag göra