Har ej glömt
1Har ej glömt er här på forumet , utan jag har just nu fullt upp med att stara upp mitt företag, som har tagit all min tid och kommer nog göra det december ut
Och vi har inte glömt dig, Yoz! Lycka till med företaget!Yoz skrev:Har ej glömt er här på forumet , utan jag har just nu fullt upp med att stara upp mitt företag, som har tagit all min tid och kommer nog göra det december ut
Ja igentligen får man ju inte göra reklam , men jag öppnar upp en mindre verkstad med både rekond service motoroptimering av både diesel och bensin motorer.Joppe skrev:Nu har jag läst detta Topic ett par gånger och det känns som att jag missat en hel del info : vad är det för verksamhet som du Yos ska dra igång ??? jag är klart nyfiken...
Låter spännande ! Se till att informera oss när du kör igång och var du håller till !! Lycka till !!Yoz skrev:Ja igentligen får man ju inte göra reklam , men jag öppnar upp en mindre verkstad med både rekond service motoroptimering av både diesel och bensin motorer.Joppe skrev:Nu har jag läst detta Topic ett par gånger och det känns som att jag missat en hel del info : vad är det för verksamhet som du Yos ska dra igång ??? jag är klart nyfiken...
I veckan som kommer blir kontoret klart sedan kommer lyften och verktygen mm.
Japp det ska jag göraJoppe skrev:Låter spännande ! Se till att informera oss när du kör igång och var du håller till !! Lycka till !!Yoz skrev:Ja igentligen får man ju inte göra reklam , men jag öppnar upp en mindre verkstad med både rekond service motoroptimering av både diesel och bensin motorer.Joppe skrev:Nu har jag läst detta Topic ett par gånger och det känns som att jag missat en hel del info : vad är det för verksamhet som du Yos ska dra igång ??? jag är klart nyfiken...
I veckan som kommer blir kontoret klart sedan kommer lyften och verktygen mm.
Återgå till "Välkomna, nya och gamla medlemmar!"