Jag har precis monterat en slangvärmare i min v6:a i den nedre slangen från kylaren mot termostathuset.
Kommer detta att fungera, jag tänker närmast på om den slangen alltid är vattenfylld?
En rookie fråga men måste höra efter, och vart skall den isf monteras.
Är en typ universal från calix,
Insticksvärmare/Slangvärmare.
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: Insticksvärmare/Slangvärmare.
- Svar: 0
- Visningar: 1217
- 10 dec 2014, 21:22
- Gå till inlägg