Hej,
Behöver lite tips och råd ang motorvärmare,
Jag har ingen i nuläget, jag har en santa fe V6 2,7 automat 2002 och jag har inte lust att betala 5-6k för att då en monterad!
Har funderingar på slangvärmare, är det ok att montera i en sådan motor tro och vilken slang passar bäst isf att montera den på, och vart finns det en slangvärmare att gå tag i? Blir det cirkulation eller riskerar man att förstöra något med en slangvärmare?
Tack tack
Återgå till "Santa Fe (SM), 2001-2006"
- HyundaiForum.se
- - Information, regler, villkor, integritetspolicy och cookies
- - Allmänt/Forumet
- Allmänna Hyundaifrågor
- - Allmänna frågor om Hyundais modellsortiment
- SUV:ar & dylikt
- - Santa Fe MX5 2024-upp
- - Santa Fe (TM) 2019-2023
- - Santa Fe (DM), 2013-2018
- - Santa Fe (CM), 2007-2012
- - Santa Fe (SM), 2001-2006
- - Tucson (NX4) 2022-upp
- - Tucson (TL), 2016-2021
- - ix35/Tucson (LM), 2010-2015
- - Tucson (JM), 2005-2009
- - KONA
- - Nexo
- - Terracan (HP)
- - Övriga modeller såsom skåpbilar, USA-modeller osv.
- Småbilar, Kombi & dylikt
- - i10
- - i20 & ix20
- - i30
- - i40
- - IONIQ
- - Getz
- - Veloster
- - Övriga modeller såsom Coupé, Sonata, USA-modeller osv.
- - Bayon
- Köp & Sälj
- - Köp- & Säljmarknad
- DiY, Gör-det-själv
- - DiY - Gör-det-själv-handbok!
- Övrigt
- - Register över bilhandlare, verkstäder och butiker
- - Välkomna, nya och gamla medlemmar!
- - Projekt- och bilarkivet
- - Erbjudanden
- - Månadsomröstningar
- - Träffar
- - Övrigt m.m.

