Annons

Knaselfel

1
Hej!
Igår började varningslampan och varningslampan för handbromsls lysa. Sedan slutade den med det. Jag tänkte att det kunde vara något elfel eller dålig laddning i batteriet. Trotts att det bara är några månader gammalt. Vi laddade det i natt och jag har kört med den idag, den lyste lika och slutade med det då å då. Mot slutet av dagen på väg hem så tog elen slut och jag fick stanna efter vägen. Efter ca 20 minuter gick det att starta och åka vidare, i ca 10 minuter. Sedan började elen ta slut igen.
Va är det för fel? Poler? Regulator? Generator/kolen, jordflätan? Eller kan det vara något annat!
Snälla hjälp mig! Jag tycker så mycket om min Santa fe ❤
Annons