Annons

Santa Fe 01:a delar!

1
Hejsan!

Har en Santa Fe 01:a som står. Är det någon som behöver några delar är de bara att höra av sig! Motorn har jag tagit till min andra Santa. Annars finns de mesta. Växellådan är det något miss ljud ifrån troligen ett lager men den funkar. Inga höga priser tänkte bara om någon behöver något innan den skrotas...