Annons

Byte av växellåda.

1
Hej! Min växellåda är det fel på så den ska bytas. Jag har en till Santa fe som motorn är sönder så jag tänkte ta ur växellådan ur den bilen. Ska jag ta bort fördelningslådan innan jag försöker få bort lådan. Det verkar sitta ihop så jag vet inte vad jag ska ge mig på nu. Både vänster och höger drivaxlar är borta och kardan axeln är borta. Vad gör jag nu för att kunna få bort lådan. Tacksam för svar och ev bilder om ni har eller länkar. mvh Joel