Värmeventil och ställmotor crdi 02:a...
1Hej.. Ny här.. Behöver lite info om var under panelen ställmotorn till värmen sitter.. Har en manuell 2,0 bil med acc.. Tack på förhand // Jonte
Återgå till "Santa Fe (SM), 2001-2006"