Nästa månad - februari; vad sägs om att pejla hur det det här med biltullarna slog ut?
Typ:
jag bor i stockholm och är positiv
jag bor i stockholm och är negativ
jag bor i restsverige och är positiv
jag bor i restsverige och är negativ
På så vis kan vi göra en repris när försöket är slut och kolla förändringarna.
Just nu verkar försöket funka fint, eller?
Annons
2
Jo, det kan vi prova med!
Det funkar bra med trafiken verkar det som, jag påverkas inte själv av det, kan inte kommentera. Konklusionen är väl att de som har råd (=rika) kör på som vanligt o får det bättre i biltrafiken medan de som inte har råd (=fattiga) ändrar sitt resbeteende.
Och detta genomförs i ett socialdemokratiskt statsstyre med ett socialdemokratiskt stadsstyre i Sthlm. Intressant...
Det funkar bra med trafiken verkar det som, jag påverkas inte själv av det, kan inte kommentera. Konklusionen är väl att de som har råd (=rika) kör på som vanligt o får det bättre i biltrafiken medan de som inte har råd (=fattiga) ändrar sitt resbeteende.
Och detta genomförs i ett socialdemokratiskt statsstyre med ett socialdemokratiskt stadsstyre i Sthlm. Intressant...
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Toyota Auris 1.8 HSD -13
3
Hej, får väl väcka liv i det forumet också!
Vad sägs om att resonera om det här?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... nderType=6
Jag hoppas att allt är OK. För egen del rullar det på. Tyvärr har jag åkt på lite ischias som är svårbehandlat trots många kiropraktorbesök. Nästa steg blir akupunktur + "vanlig" sjukvård parallellt. Jag litar inte riktigt på den officiella svenska läkarvetenskapens kunnande på ryggar nämligen.
Vad sägs om att resonera om det här?
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp? ... nderType=6
Jag hoppas att allt är OK. För egen del rullar det på. Tyvärr har jag åkt på lite ischias som är svårbehandlat trots många kiropraktorbesök. Nästa steg blir akupunktur + "vanlig" sjukvård parallellt. Jag litar inte riktigt på den officiella svenska läkarvetenskapens kunnande på ryggar nämligen.
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Toyota Auris 1.8 HSD -13
4
OSTEOPAT, för h-e!
TA DIG TILL EN OSTEOPAT!!!
Jag är en skeptisk jävel, det vet du, men jag har kapitulerat.
Har en kille i Gbg som håller både Marie och mig på benen, seeing is beliving.
Hittar du ingen vettig i STO skall jag ordna en tid i Gbg åt dig.
Amazing!!!
TA DIG TILL EN OSTEOPAT!!!
Jag är en skeptisk jävel, det vet du, men jag har kapitulerat.
Har en kille i Gbg som håller både Marie och mig på benen, seeing is beliving.
Hittar du ingen vettig i STO skall jag ordna en tid i Gbg åt dig.
Amazing!!!
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting
6
Du!
Se till att skenanmäla dig på träffen! Det är psykoligiskt viktigt att listan får jäsa till lite. Jag tror att det kommer att gå vägen med 10-12 deltagare till slut till träffen. Det behövs lite mer malande och massutskick.
BTW, om du har ngn business till Sthlm, mässa el. whatever, så skulle det vara kul att ses och snacka lite ngn halvtimme eller så.
Se till att skenanmäla dig på träffen! Det är psykoligiskt viktigt att listan får jäsa till lite. Jag tror att det kommer att gå vägen med 10-12 deltagare till slut till träffen. Det behövs lite mer malande och massutskick.
BTW, om du har ngn business till Sthlm, mässa el. whatever, så skulle det vara kul att ses och snacka lite ngn halvtimme eller så.
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Toyota Auris 1.8 HSD -13
7
Nu har jag skickat personliga inbjudningar till träffen till 24 medlemmar som har Sthlm/Mälardalen som hemmabas. Jag hoppas att det är några pers som triggar och anmäler sig. Det är väl inte alla kanhända som häckar på forumet och läser varenda tråd som uppdateras.
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Toyota Auris 1.8 HSD -13