Annons
Annons

4
Bild
Jag tyckte att din hemsnickrade Viragostinna :wink: tumlare var rätt så go faktiskt! :D Men omväxling förnöjer sägs det... :wink: :wink:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

6
JÄTTE-nice och vad kan vara mer passande. Nästan läge att byta nick åsså till "Cameron Stahl" - ... :lol: :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

9
Såg det. Visst är det stealthbrillor ( 8) ) som absorberar alla laserstrålar som kan tänkas komma i din väg? :roll: :roll:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

10
Inte absorberar -"Deflects" står det på boxen... :mrgreen:

Stealthfe


(Kan berätta att jag redan är trött på honom - han tittar före mycket bakåt, han fortsätter att ha poliserna i hasorna hela tiden och han är felritad - så tillvida att han, när man får perspektivet rätt faktiskt kör en högerstyrd bil...)

11
Nimbusen, saknar din keps-avatar!! Ta fram den igen!!

Swedefe du har bytt igen! Mest on eller off??

Ska ni hålla på att byta avatarer så måste jag ju börja leta efter nya jag med!!

:wink: :wink: :wink:
Stahl

13
Vet inte vad som flög i mig, men en dag så funderade jag faktiskt på att byta till hatt. Men så tittade jag mig omkring ute på stan och upptäckte att de är ju bara gamla tjuriga & griniga gamla gubbar som har den typen av huvudbonad. Så jag kilade hem å rotade fram den kära gamla slitna Hyundai-kepsen ur gömmorna igen. Den är faktiskt utan konkurrens de mest optimala "bara-måste-ha-tillbehöret" för en 4-hjulsdriven yngling som är inne på sitt femtiotionde levnadsår. :roll:

Rock´n Roll... again
Hallo girl´s - are you there? :wink:

15
hm... sitter här o funderar hur jag komma på ngn fiffig fråga till Swedefe så du får skriva av dig lite och dels då för att vi andra meganyfikna vill se vad som komma skall :twisted: :twisted: :wink:

kan ju alltid fråga hur vädret är hos just dig hihi?? eller......JOOOOO nu vet jag en vettig fråga!!! kan jag ta foto med min mobil o skicka till dig via datorn om man vill ha foto på sin egen bil här på forumet????

TACKSAM FÖR SVAR :arrow: :wink:


//kram "bus" chiquita