Tjenare, blir snart ny ägare av en santa fe som ovan. Det jag undrar är vart man kan skaffa följande saker:
1. Plastdel på takräckena som är längstbak, Dessa hade tydligen spruckit och ramlat av. finns dessa hos en hyundai åf? Kostnad?
2. Ny fjärrnyckel till centrallåset/larmet, Kostnad?
3. Mittkonsol för 2-din stereo? Finns det att köpa till eller måste jag modifiera den befintliga som jag har? Hyundai åf?
Är det någon som vet detta? Mittkonsol såg jag kostade 1000kr på bildelsbasen men dom är endast för 1-din.
Annons
Re: Santa Fe 2.0 CRDI -05
2Tappade också plastdelan till takräcket bak, köpte nytt på HyundayCenter i Sundsvall.
Kommer tyvärr inte ihåg priset, så det var nog inte så farligt.
3Hyunai Åf har de flesta delar, mindre plastdetaljer kostar inte så mycket, men en fjärrdosa kan nog gå på 1-2 tusen beroende på Åf 
Är det en sådan här plastpanel du behöver?

4Verkar vara omöjligt att hitta plastpanelen för 2-din, har letar överallt 
5Okej, får bli att höra efter dåGAMLE skrev:Tappade också plastdelan till takräcket bak, köpte nytt på HyundayCenter i Sundsvall.
6Exakt en sån är detHyundaiman skrev:Hyunai Åf har de flesta delar, mindre plastdetaljer kostar inte så mycket, men en fjärrdosa kan nog gå på 1-2 tusen beroende på Åf
7Samma här, men får väl hoppas det finns någon på eftermarknadenHyundaiman skrev:Verkar vara omöjligt att hitta plastpanelen för 2-din, har letar överallt