Annons
Annons

2
Hej och välkommen hit!

Otur med låset dock.

Det sitter en skruv bakom insidans öppningshandtag. Dolt bakom en plastplugg...
Sen har du en till i ovandelens bakkant, en under stora handtaget och sen en synlig skruv i främre underkanten.

Sedan är det flera platsclips och kvalitén på dessa kan diskuteras, så det kan vara idé att ha några nya hemma.

Lycka till och glöm inte att förese forumet med bilder och info meddina erfarenheter! :-)
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"


Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)