Ser du också på dina armar och ben och undrar vart tog solbrännan vägen...... Vad gjorde du????
Stahl

må ha litt plass..... knall kjørevogn det der.... Kjøpte den vogna ny i 05, og har nå kjørt den så mye, at dekkene var utslitt i vår..... kjører hele sommeren med den.... Et deilig liv, der er det alt inne..... inkl oppvaskmaskin, Pizzaovn, micro, steikovn, sentralstøvsuger etc..... litt greit må en ha det på tur.... man er jo på camping....opticrob skrev:Va tusan - tar du med dig hela femrummaren när du åker????vegard skrev: Dieselfylling på Dovrefjell![]()
vegard skrev:Siden jeg lærte å laste opp bilder, så får jeg legge inn noen feriebilder.... tatt med mobilen...
Stranda på Bleik Camping, er vel ca 3,5 km

vegard skrev:Anders
du sier du har 157 mil til Bleik, Jeg har 200 mil hver vei.... og har vært der hver sommer siden 04, så du har et svært godt utgangspunkt....![]()
Vi skal oppover igjen til sommeren ja....
Heianders skrev:vegard skrev:Anders
du sier du har 157 mil til Bleik, Jeg har 200 mil hver vei.... og har vært der hver sommer siden 04, så du har et svært godt utgangspunkt....![]()
Vi skal oppover igjen til sommeren ja....
Hmmm.... Bilsemester i Norge har varit på förslag många gånger och speciellt då Lofoten.
Hur många mil kör man på en dag i nord-Norge?
I bekvämt tempo...