Annons

Bra service!

1
Bra service får man hos Carnes i Borås!

Lämnade bilen för service förra veckan (3000 mils) när jag kom tillbaka så hade de inte hunnit att serva bilen, det var ju inte roligt man hade ju gått och väntat på att bilen skulle vara klar. Då tar verkstan sitt ansvar; ger mig en ny tid med ett mycket bättre pris.

Idag lämnade jag en skitig bil på service, när jag hämtade bilen var den nytvättad!

Då blir man nöjd och glad!

:wink:
Stahl
Annons

2
Det var roligt att höra! :D
(Har hört gott om dem förr också...!)
Kul att se att du är på Forumet lite då och då också, Stahl! :D
I övrigt är också Ni nöjda och glada med er CM, förstår jag? :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

Re: Bra service!

3
Stahl skrev:Bra service får man hos Carnes i Borås!

Lämnade bilen för service förra veckan (3000 mils) när jag kom tillbaka så hade de inte hunnit att serva bilen, det var ju inte roligt man hade ju gått och väntat på att bilen skulle vara klar. Då tar verkstan sitt ansvar; ger mig en ny tid med ett mycket bättre pris.

Idag lämnade jag en skitig bil på service, när jag hämtade bilen var den nytvättad!

Då blir man nöjd och glad!

:wink:
Stahl
Å ja servar min systerbil för 3000-mila nu på måndag! :D Kör vi lika mkt ungefär? :roll:
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

4
Hej!
Ca 3080 mil stod det på mätaren.. kan det vara så att gac:arna är "tvillingar"? :D :D

Skäreläjan, än hänger jag med :D :D :D :D :D

Må gott alla!
Stahl

8
Hej,

Jag har provat tre verkstäder i Stockholms region.

För mig är prioritet ett en korrekt utförd service och helst direktkontakt med mekanikeren för att undvika felkällor & missförstånd via kundmottagare

Falken

9
falken skrev:Hej,

Jag har provat tre verkstäder i Stockholms region.

För mig är prioritet ett en korrekt utförd service och helst direktkontakt med mekanikeren för att undvika felkällor & missförstånd via kundmottagare

Falken
Vilken verkstad du var nöjd mest? Varför då?
Bild

Re: BRA SERVICE VERKSTAD I STOCKHOLMSTRAKTEN

10
falken skrev::D

Jag kan rekommendera Stil Bil i Upplands Väsby och service teknikern Jonas Olsson. Boka tidigt och be att han öronmärks för jobbet

Thomas
Håller med. Jonas har gjort de flesta servicarna på mina bilar. Då i Sollentuna innan de öppnade verkstaden i U-V.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision