Annons

Fribiljetter till "Vildmark & Äventyr" 15-17/4

1
Santa Fe Forum Sweden har kommit över 4 stycken fribiljetter till en riktig kalasmässa för friluftsintresserade:
Bild
Vildmark & Äventyr på Älvsjömässan!
http://vildmark.stofair.se/10108/index.asp?menulink=1

Här finns massor att göra för hela familjen - så länge man inte är alltför allergisk...


Utlottningen av biljetter går till som tidigare:
Man anmäler intresse här i tråden, och vi bestämmer vem som får åka - lätt som en plätt!

Bilda kö!!!




Bild
Annons

4
Ahh - kalas!
Ni behöver inte kräla i stoftet, ännu så länge - att ni anmäler intresse räcker bra, tills vidare... :twisted:

Mera mera! Flera flera!

Bring 'em on!


S

5
Önskar EJ deltaga i utlottningen. Vinsten av två biljetter till MC-mässan kostade hustrun flera tusen på plats i Sollentuna (ny hjälm och jacka) samt mig närmare 100.000:- några veckor senare när jag bytte hoj.

6
Så kan det gå! Större ytor att polera, fler regbevis att arkivera, nya material att skrubba mot marken!


Du är förlåten!
(Hade lagts åt sidan ändå om du kunnat med att gama dig efter fler biljetter efter den förra vinsten...) :wink:


Dragning sker nu på Måndag 12,00 - de som är sugna måste lista sig dessförinnan!


Swedefe

7
Fantastiskt!
Bara vinnare - inga förlorare - alla som vill ha biljetter får det!
A happy family!!!

Gerstel! Maila mig på "swedefe@yahoo.se" så tar vi adress och sådant där - Fjällis får sina biljetter på annat vis!




Grattis!


Swedefe