Hjälp!
Har nu skruvat och skruvat och skruvat lite mer....
Grabbarna som satte dit hjulen innan vintern har tvingat på hjulbultarna vilket har lett till att pinnbultarna blivit rundade.
peace of cake tänkte jag, vi byter bara pinnbultarna. Tjena....
Helt seriöst, jag får f*n inte bort hjulnavet, sitter det på fler ställen än "stora" bulten på framsidan? Har sett på någon bild att det ska finnas 4 stycken bak, hittar inte dessa.
Mvh
Annons
Re: Få bort hjulnavet!!??
2Anders 
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)

