Annons

Hjulbult av

1
Hej på er.
Har dragit av en hjulbult (inte muttern) på vänster fram när jag skulle på med vinterdäcken.
Sen tidigare var det en av och ska nu byta bultarna.
Hur får jag av navet/hjullagret på den?
Går ju inte att få ut dem bara med att ta bort bromsskivan.
MVH / Thommy
Annons