Hej hoppas någon kan hjälpa mig, har en santa 2.4 -01 det känns som motorn går för magert vid fullt gaspådrag men släpper jag av kommer han igen.
Hade en kille som gjorde en diagnos på bilen kommer inte ihåg felkoden men i stil med för mager. Felet kunde vara vara vad som helst fick ja till svar.
Någon som haft nått liknande fel? Tacksam för svar Med vänlig hälsning brompe
Annons
Re: motorproblem 2.4 santa
2Bränslefilter?
Pumpen gammal o trött?
Pumpen gammal o trött?
Anders 
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
Re: motorproblem 2.4 santa
3Hej anders kopplade ur luftmassemätarn bilen gick bra kanske lite fett men har beställt en så får ja testa
Re: motorproblem 2.4 santa
4Ok. Låter dyrt. Hoppas det hjälper!
Anders 
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"
Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)

