Hej, har någon haft problem med touchskärmen, att det inte går att välja tex "system" "ljud" "Bluetooth" mm, eller ens godkänna att man ska börja navigera?
Hade bilen inne på service, och dom laddade in 3 nya uppdateringar. Inte blev det bättre!
Annons
Re: Touchskärmen
2Tja rainman!
Hade liknade problem på min bil. Det var som att touchskärmen hängde sig och inga knappar funkade.
Gå in på inställning och sedan på systemåterställning. Bocka av allting och sedan ska det funka som förut.
Hade liknade problem på min bil. Det var som att touchskärmen hängde sig och inga knappar funkade.
Gå in på inställning och sedan på systemåterställning. Bocka av allting och sedan ska det funka som förut.
4Fungerar inte.. Skärmen fungerar iblan, och ibland inte. Självklart händer det när man ska använda gps:en och inte ens kan godkänna att använda den.
Får nog ta bilen till ÅF.
Bilen är en I40 2.0 sport -12. Är i övrigt väldigt nöjd med bilen. Bor i Stockholm, så jag har aldrig behövt använda helljuset
Bilen är en I40 2.0 sport -12. Är i övrigt väldigt nöjd med bilen. Bor i Stockholm, så jag har aldrig behövt använda helljuset
5Har du inte garanti har jag en att sälja.rainman59 skrev:Fungerar inte.. Skärmen fungerar iblan, och ibland inte. Självklart händer det när man ska använda gps:en och inte ens kan godkänna att använda den.