Hej,
Har en i40 med keyless-system.
Knappen "HOLD" som även visar en symbol på en tuta, vad är den till för? Jag får ingen respons när jag trycker/håller inne den över huvud taget?
Någon?
Annons
Re: Funktion på Keyless?
2Hej, har inte testat den själv men enligt instruktionsboken så ska den dra igång ett alarm på bilen om du håller in den längre än 0,5 sekunder.
Står även att det går att stänga av funktionen under användarinställningar, kanske därför den inte funkar för dig?
Står även att det går att stänga av funktionen under användarinställningar, kanske därför den inte funkar för dig?
//Rignell
3Hej!
Funktionen var avstängd, har bockat i den nu men ville inte testa inne i stan 06:00. Får testa i eftermiddag!
Tack för ditt svar Rignell!
/S
Funktionen var avstängd, har bockat i den nu men ville inte testa inne i stan 06:00. Får testa i eftermiddag!
Tack för ditt svar Rignell!
/S
5Hej igen!
Jodå, mycket riktigt så fungerar nu alarmfunktionen - alltså knappen "HOLD" på nyckelenheten. Däremot var väl larmet i lägsta laget? Väldigt fjösigt.
Men summa summarum så fungerade det.
/Sebbe
Jodå, mycket riktigt så fungerar nu alarmfunktionen - alltså knappen "HOLD" på nyckelenheten. Däremot var väl larmet i lägsta laget? Väldigt fjösigt.
Men summa summarum så fungerade det.
/Sebbe
6Lånar tråden och ställer frågan om vad den knappen med baklucka är till för?
i40 CRDi 1.7 A6 Premium (vit)
7Att öppna bakluckan med. Kan du inte det har återförsäljaren lurat dig på 5000 SEK.Sarrre skrev:Lånar tråden och ställer frågan om vad den knappen med baklucka är till för?
De första I40 som såldes hade inte elektrisk bakluckeöppning och det stod också på Hyundai:s
hemsida att 5000 SEK skulle dras av för det. De kallade bilarna för förseriebilar.
8Som jag misstänkte då. Nu köpte jag ju min bil som demo-ex. Den hade gått 900 mil när jag köpte den. Däremot blev jag aldrig informerad om att den saknade detta. Kan jag fortfarande få upprättelse för detta tror ni?
9Dolda fel, kanske.Sarrre skrev:Som jag misstänkte då. Nu köpte jag ju min bil som demo-ex. Den hade gått 900 mil när jag köpte den. Däremot blev jag aldrig informerad om att den saknade detta. Kan jag fortfarande få upprättelse för detta tror ni?
10Hehe ja...jag ska i alla fall ta upp det nästa gång jag träffar dem.
11Jag vet också att det inte går att efterinstallera. En verkstad jag känner har frågat och fått ett nekande svar.Sarrre skrev:Hehe ja...jag ska i alla fall ta upp det nästa gång jag träffar dem.