Annons
Annons

2
Nopp.... men det skule varit en ide kanske..
vintern har vart hemsk utan bra ljus... :(
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

5
Jag tror jag väntar med det nu... det är ljusare för varje dag, o snart behöver man inte ens halvlyse.

Jag tror jag nöjer mig med lite dioder här nu under våren
Svart i30 1,6 CW CRDI blue 128 hk 2011

Inför upplyft av min hyundai

7
Ni kanske kan hjälpa mig med att säga vilka sorts lampor som sitter som halvljus samt som dimljus på min Hyundai i30 E-sense 2011?

Vore tacksam då min verkstad verkar helt oduglig och som inte kan ge ett behjälpligt svar=/

Förresten, ingen som konverterat till Xenon på nya i30 än?
"A Better Man"

8
Halv ljus har H7 lampor och dimljusen har jag inte i huvudet just nu men tror det är såna där 27W lampor men är inte säker.

Att ta loss lyktan på i30 år inte så svårt, 2st skruvar och 1 mutter och 10mm på båda sen får du trycka loss den och va inte feg! Många är feg då dom ska ha ut lyktan men det får man inte vara, det blir inga märken i plasten när man tar ut och in den.

Se bara till att få styrpinnen i hålet på sidan av lyktan.

Locket på baksidan av halvljuset får man borra hål i för att i xenon konverterings kitten följer det med ett komplett kablage med gummi tätning att sätta dit, kablaget sitter förövrigt fast monterat på xenonlampan.
//PA från Sundsvall - Åker i30 -11

14
Hej och mycket välkommen till Forumet, Clintblack! :D :D

Glöm nu inte att även kika igenom "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet"...!
Dessa ämnen är ju "dolda" för oregistrerade, och där finns det mycket kul...!
(Förresten - ett litet tips till: Som komplement finns numera klubben även på Facebook, för skojs skull...!
http://www.hyundai.nu/phpbb/viewtopic.php?t=2395 )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

15
Jag hade ett H1 35W standard kit liggandes som jag tänkte prova att montera i helljuset på i30n men då gick inte xenonlampan in genom lamphålet? Är det fler som har sånt problem eller är det min xenonlampa som är för stor?
//PA från Sundsvall - Åker i30 -11