Annons

? Lågnivå... på X-line naven.. ska in med en sub.

1
Tjena... Ny här med mkt tankar... Ska in med lite "fylligare" ljud i min X-line -11... ngn som kollat om originalstereon med Nav har en lågnivåuttgång...ska kolla men kanske får svar här innan.
Om ni har kollat... har ni då byggt ngt roligare ljud??
Livet leker... lev i dag..!

Hyundai Santa Fe X-Line -11...mkt extra
Mercedes Vito 120CDI -08.. lite extra
Polar 620BK -08
SeaRay 200SS -95... 350Magnum V8 -00
Sen resten av de man vill ha.Grävmaskin mm
Annons

2
Tjena

Jag har en originalstereo från en ny Santa Fe hemma, kollade in den och hittade inget annat än ett två uttag som jag vill benämna som dean-kontakter.

Du får nog leta efter en ny huvudenhet eller någon adapter till originalstereon.

Själv tänkte jag börja att slänga in lite mer bas i bilen men jag vill inte nalla på bagageutrymmet. Tänkte istället använde utrymmet under (där 7-sitssätet finns om man har ett sådant.) Utrymmet är ca 110x61x18, så vill man ha "riktiga" basar blir det nog lite tight. Jag vill helst inte ha en liten platt låda med 8-tummare, utan en fetare 12-tummare som ruskar om en lite.

Återkommer när jag kommit längre!
Santa Fe -10

3
ja, bara skriv... så det finns inget på den då hm....
Livet leker... lev i dag..!

Hyundai Santa Fe X-Line -11...mkt extra
Mercedes Vito 120CDI -08.. lite extra
Polar 620BK -08
SeaRay 200SS -95... 350Magnum V8 -00
Sen resten av de man vill ha.Grävmaskin mm

Re:

4
a gunner skrev:Tjena

Jag har en originalstereo från en ny Santa Fe hemma, kollade in den och hittade inget annat än ett två uttag som jag vill benämna som dean-kontakter.

Du får nog leta efter en ny huvudenhet eller någon adapter till originalstereon.

Själv tänkte jag börja att slänga in lite mer bas i bilen men jag vill inte nalla på bagageutrymmet. Tänkte istället använde utrymmet under (där 7-sitssätet finns om man har ett sådant.) Utrymmet är ca 110x61x18, så vill man ha "riktiga" basar blir det nog lite tight. Jag vill helst inte ha en liten platt låda med 8-tummare, utan en fetare 12-tummare som ruskar om en lite.

Återkommer när jag kommit längre!
2011-05-06 har du inte kommit längre :-)