Trots allt strul

Lite fler bilder på den finns här http://www.garaget.org/?car=209818

Tycker du förvaltat ditt pund väl. Att lacka oken var väl investerade pengar.Santa Sue skrev:Ja klädseln är bara en överdragsklädsel fr. Biltema. Har ju mörkgrått skinn i original och det kändes alldeles för mörkt och murrigt ihop med svart lack. Så det blev rött och för att matcha det så målade jag bromsoken röda och köpte röda ventilhattar.
Sidoblinkerserna ska bytas mot svarta. (Vill ha bilen så stilren som möjligt.) Letar starka(re) dioder till reg.skylten. De jag hittade var för svaga. Så de gamla "gulaktiga" glödlamportna åkte på igen.![]()
Så det blir/är lite "styling (very) light" av bilen som ska göras pga för tunn plånbok och begränsade tekniska kunskaper
Nice bil!Santa Sue skrev: Letar starka(re) dioder till reg.skylten. De jag hittade var för svaga. Så de gamla "gulaktiga" glödlamportna åkte på igen.![]()
Jag har en Santa från 2004 men det är absolut inget fel på rattmaterialet, det är läder tror jag, eller något liknande...Martin.n skrev: Jag kanske har fått det hela om bakfoten, att matrealet vittrar rönder på SM santornas ratt...
Men snyggt blev det ialla fall...
Återgå till "Projekt- och bilarkivet"