Hoppas det är någon som får nytta av detta.. 8)

Dom är inte monterade än! Tänkte kompletera med bilder då, men lossade ena strålkastaren idag och det finns GOTT om utrymme bakom dimljusen, så det kommer inte vara några problem alls kan jag säga!ClasseClas skrev:Jättebra och tydlig instruktion!![]()
![]()
Var valde att placera ballasten? FInns det vettiga utrymmen runt dimljuset som kan användas?
Sedär ja.. =) Bara till å köpa sig en sats å börja..puketorp skrev:Vill bara delge en kommentar jag fick tidigare i veckan på bilprovningen (blankt papper, förstås!). Ena dimljuset stod lite högt, och när killen justerade det påpekade jag att jag aldrig använder dem pga låg effekt på ljuset - svaret jag fick var att det är ganska enkel att konvertera till Xenon. Jag påstår inte att det är ok (verkar vara lite debatt i det ämnet), men den killen hade förmodligen inte haft några negativa kommentarer kring det... det är märkligt att jag nästan alltid är på gott humör efter en besikting.
puketorp skrev:Vill bara delge en kommentar jag fick tidigare i veckan på bilprovningen (blankt papper, förstås!). Ena dimljuset stod lite högt, och när killen justerade det påpekade jag att jag aldrig använder dem pga låg effekt på ljuset - svaret jag fick var att det är ganska enkel att konvertera till Xenon. Jag påstår inte att det är ok (verkar vara lite debatt i det ämnet), men den killen hade förmodligen inte haft några negativa kommentarer kring det... det är märkligt att jag nästan alltid är på gott humör efter en besikting.
Jodå - det ser mycket bra ut...:Webbis skrev: Sedär ja.. =) Bara till å köpa sig en sats å börja..
Jag tycker de blev som dag å natt, men det säger ju sig själv.. ^^,

Vi får väl hoppas och tro det...!Webbis skrev:Sedär ja..! Där é hon ju..Usch va ja saknar min pråliga kärra!
Nåväl, vem vet..Kanske blir en ny i framtiden.. =D
Återgå till "Santa Fe (SM), 2001-2006"