Lycka till med bilförsäljning och bilköp!
Annons
197
Nu är jag "riktig" medlem, hittade en välvårdad Tucson och är mer än nöjd!
Har redan provat på långkörning Göteborg tur och retur. Barnvagnen rymdes utan problem i bagagen, främre passagerare har bättre plats än i BMW 520:n trots bakåtvänd barnstol monterad i baksätet, skapligt tyst i kupén trots dubbade vinterdäck, komfortabel och trygg på vägen.
Bränsleförbrukningen blev 0,73 liter/mil, körde lugnt och höll hastighetsbegränsningarna, sista milen innan hemkomsten kördes med 4WD inkopplad på oplogad skogsbilsväg.
Har nu fått motorvärmare (oljevärmare) monterad, dieselmotorn trivdes inte så bra att starta i -25° nu under veckan.
Har redan provat på långkörning Göteborg tur och retur. Barnvagnen rymdes utan problem i bagagen, främre passagerare har bättre plats än i BMW 520:n trots bakåtvänd barnstol monterad i baksätet, skapligt tyst i kupén trots dubbade vinterdäck, komfortabel och trygg på vägen.
Bränsleförbrukningen blev 0,73 liter/mil, körde lugnt och höll hastighetsbegränsningarna, sista milen innan hemkomsten kördes med 4WD inkopplad på oplogad skogsbilsväg.
Har nu fått motorvärmare (oljevärmare) monterad, dieselmotorn trivdes inte så bra att starta i -25° nu under veckan.
Tucson 2.0 CRDi, M6, Exclusive, Sandsilver, 2006
199
Hittade detta eminenta forum för några dagar sedan har suttit och läst runt i massa trådar om allt möjligt mycket intressant läsning och svar verkar finnas på allt, kan säga att jag går i väntans tider beställde en ix35 på skärtorsdagen med stora oljebrännaren min första dieselbil för övrigt. Äger sedan tidigare en Gets -07 som snart kommer att få nytt sällskap när Meganen byts mot en ix35 och man blir dubbel Hyundai ägare:D
Hyundai ix35 M6 -11
Hyundai i20 GO 1,2 -14
Hyundai i20 GO 1,2 -14
200
Gratulerar till nya bilen och mycket välkommen till Forumet, Fenix!
Du har väl hunnit kolla "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet" också, tänker jag...?

Du har väl hunnit kolla "Funderingar och Svammel", samt "Projekt- och Bilarkivet" också, tänker jag...?
181 Skäreläjan
Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)
"Ditt hem är där din katt är...!"
201
Dubbel lycka då!Fenix skrev:Hittade detta eminenta forum för några dagar sedan har suttit och läst runt i massa trådar om allt möjligt mycket intressant läsning och svar verkar finnas på allt, kan säga att jag går i väntans tider beställde en ix35 på skärtorsdagen med stora oljebrännaren min första dieselbil för övrigt. Äger sedan tidigare en Gets -07 som snart kommer att få nytt sällskap när Meganen byts mot en ix35 och man blir dubbel Hyundai ägare:D
Grattis till ett kanonköp och hjärtligt välkommen hit till forumet!
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.