Jag låter spänningen hållas tills i morgon..S4nta skrev:Ser bra ut Webbis, vart tänker du gå in med kabeln till rampen?
Lite update till då......

Jag låter spänningen hållas tills i morgon..S4nta skrev:Ser bra ut Webbis, vart tänker du gå in med kabeln till rampen?

S4nta skrev:ɐuƃɐlsåd ɹodɯɐl ɥɔo snɾlxılq ˙lʞuı uǝuoıʇɐllɐʇsuı ɐlǝɥ ɹɐsıʌ ɯos ɯlıɟ uǝ åd sɐddoɥ (: ʇunɹ ɹɐɹɹnus uǝʇxǝʇ ʇʇɐ ʇǝʞɔʎɯ ås ɹɐʇƃuǝɐl
.
S4nta skrev:ɐuƃɐlsåd ɹodɯɐl ɥɔo snɾlxılq ˙lʞuı uǝuoıʇɐllɐʇsuı ɐlǝɥ ɹɐsıʌ ɯos ɯlıɟ uǝ åd sɐddoɥ (: ʇunɹ ɹɐɹɹnus uǝʇxǝʇ ʇʇɐ ʇǝʞɔʎɯ ås ɹɐʇƃuǝɐl
.

Det kommer komma film må ni tro..Skäreläjan skrev:S4nta skrev:ɐuƃɐlsåd ɹodɯɐl ɥɔo snɾlxılq ˙lʞuı uǝuoıʇɐllɐʇsuı ɐlǝɥ ɹɐsıʌ ɯos ɯlıɟ uǝ åd sɐddoɥ (: ʇunɹ ɹɐɹɹnus uǝʇxǝʇ ʇʇɐ ʇǝʞɔʎɯ ås ɹɐʇƃuǝɐl
.Ja, jag med...!
![]()
Hade varit lite roligt.....ingo.05 skrev:Den 23 på eftermiddagen så får du parkera Santa efter E20 med alla lampor påslagna så vi ser den när vi passerar.
Hahahaha, klockrent!anders skrev:S4nta skrev:ɐuƃɐlsåd ɹodɯɐl ɥɔo snɾlxılq ˙lʞuı uǝuoıʇɐllɐʇsuı ɐlǝɥ ɹɐsıʌ ɯos ɯlıɟ uǝ åd sɐddoɥ (: ʇunɹ ɹɐɹɹnus uǝʇxǝʇ ʇʇɐ ʇǝʞɔʎɯ ås ɹɐʇƃuǝɐl
.
Tror att glöggen jäst aningens för länge...
Kan du inte åka å testa på Stora Torget?
Så kan vi följa "live" HÄRIFRÅN
:dregla:

Ingen dålig uppdateringsfrekvens; Många andra liknande webbkameror uppdateras var femte minut...!Webbis skrev: Hahahaha, klockrent!Synd bara att den uppdaterar var 3 - 5 sekund...
![]()
Mja, vi får se, min skruvdragare har gett upp, så ska fixa en ersättare i morgon, så man kan fortsätta med sitt mekande....Skäreläjan skrev:Jaha...! Då är gissningsleken igång...!
Takrelingen går att lossa, och under det mittre fästet skulle inte jag bli förvånad ifall det plötsligt blir ett extra borrhål...?8)
![]()
Ingen dålig uppdateringsfrekvens; Många andra liknande webbkameror uppdateras var femte minut...!Webbis skrev: Hahahaha, klockrent!Synd bara att den uppdaterar var 3 - 5 sekund...
![]()

Jo... Som Anders också påpekar - lite rostskyddsmedel lite här och där skadar inte, när du ändå har så gott om plats att röra dig på...!Webbis skrev: Här fattas något mer..![]()
Är min tanke också...Skäreläjan skrev:Jo... Som Anders också påpekar - lite rostskyddsmedel lite här och där skadar inte, när du ändå har så gott om plats att röra dig på...!Webbis skrev: Här fattas något mer..![]()
Borste, stål; Framtag! Verkställ!

Återgå till "Projekt- och bilarkivet"