Annons

16
norrbaggen skrev:
norrbaggen skrev:
opticrob skrev:
Eller prova www.tinypic.com väldigt enkelt men Observera inte Tinypics för då blir det fel....
Da gjør jeg et forsøk på å laste opp bilder....
Bild
Bild
Bild
Hei du...... det der er jo bilder tatt her i Kristiansand, ute hos min forhandler det, altså rett her borte?????
Annons

19
norrbaggen skrev:
norrbaggen skrev:
opticrob skrev:
Eller prova www.tinypic.com väldigt enkelt men Observera inte Tinypics för då blir det fel....
Bild
Bild
Bild
Bra og se flere nordmenn her ;)

Også en som ikke bor langt unna meg heller :P

Grom Santa du har ;)
Har du satt på chromrørene selv, eller satt de på orginalt?
Har du "stylet" den noe? :P :)

Blir nok kjøpen meg en lignende i vare, bare jeg får solgt 9-3'en min først ;)

20
vegard skrev:Får prøve da....

[
Bild
Bild
Bild
den siste her er jo en av firma-bilene våre, vi har en del Santa-fe... men kun denne med 19 tommere
Stemmer det, jeg kjøpte den hos Røinås. Kjenner jo igjen felgene på den grå, det er din..?
Santa Fe CM 2007, 2,2 crdi aut., Exclusive, Black Pearl.

21
SantaNor skrev:
norrbaggen skrev:
norrbaggen skrev:
Bild
Bild
Bild

Grom Santa du har ;)

Som du ser av mitt svar til Vegard kjøpte jeg den brukt, og rørene satt der. Ser at den grå han har lagt ut bilder av også har de samme, så det spørs om ikke Røinås bil drev og rocka opp Santa Fe'er i stor stil en periode...

22
norrbaggen skrev:

[
Bild
Bild
Bild
den siste her er jo en av firma-bilene våre, vi har en del Santa-fe... men kun denne med 19 tommere
Stemmer det, jeg kjøpte den hos Røinås. Kjenner jo igjen felgene på den grå, det er din..?
+ en annen ting, veldig klare bilder. Laster du opp via tinypic, og i så fall med hvilken oppløsning..?

23
norrbaggen skrev:
SantaNor skrev:
norrbaggen skrev:
Bild
Bild

Grom Santa du har ;)

Som du ser av mitt svar til Vegard kjøpte jeg den brukt, og rørene satt der. Ser at den grå han har lagt ut bilder av også har de samme, så det spørs om ikke Røinås bil drev og rocka opp Santa Fe'er i stor stil en periode...
Ja ser slik ut :P
Hvilken dimensjon er dekkene dine?
Hvor kjøpte du felgene?
Og hvor mye kostet det?

Har lurt på å kjøpe 20" men da kjenner man kanskje godt humpene på bygdeveiene her?
Eller hva tror du?

24
Felgen heter Ace Manta S205 (www.acealloywheel.com) Men i likhet med rørene satt de på når jeg kjøpte den (veldig fornøyd med det), så pris aner jeg ikke. Kanskje du finner noe om du søker på nettet.

Jeg kjøpte 255/55-19 i sommer, men da er de nok ørlite for store, 255/50 som satt på tidligere er "riktig" ut i fra regelen om at tillat avvik fra original dimensjon når det gjelder omkrets er +/- 5 %.

20" ser selvfølgelig enda kulere ut, men for meg er det familiebil, og jeg tror 19" er et perfekt kompromiss mellom utseende og komfort på Santan. Jeg får lyst på nyrebelte når jeg låner el. sitter på i biler med 20" felger. Og Santan er stor og tung, så jeg ville ikke gått for det.

25
norrbaggen skrev:
norrbaggen skrev:

[
Bild
Bild
Bild
+ en annen ting, veldig klare bilder. Laster du opp via tinypic, og i så fall med hvilken oppløsning..?
Bildene er tatt med mobil, en sony-ericsson 905, 8,1 MP,

26
norrbaggen skrev:

[
Bild
Bild
Bild
Hei

Nei, den grå er Daniel sin bil, han ene selgeren der sin privatbil. jeg lånte denne før vi handla, i et par døgn..... og jeg hadde sabla lyst på de felgene.... og Halvor (på delelageret) er god selger på de, men jeg måtte sette stopp.... kjerringa sa jeg kunne kjøpe de felgene, men følte det ble vel dyrt...

Jeg har i min bil i tillegg til det dere ser, takmontert 14 tommers DVD, ryggesensorer, og motorvarmer.....

Min bil er Onyx-blå, men har de rørene, pluss ei plate under, bak.... alt sammen er montert av forhandler, dette er forøvrig vår 7. hyundai fra denne forhandleren...

Rørene på siden og forran, samt vinterhjul på orginalfelger, og den plata bak, inngikk i et kampanjesett fra imprtøren, til en svært gunstig pris

Min bil er her, som dere ser, den har orginalfelgene
Bild
Bild
Bild

27
vegard skrev:
norrbaggen skrev:

[
Bild
Bild
Bild
Hei

Nei, den grå er Daniel sin bil, han ene selgeren der sin privatbil. jeg lånte denne før vi handla, i et par døgn..... og jeg hadde sabla lyst på de felgene.... og Halvor (på delelageret) er god selger på de, men jeg måtte sette stopp.... kjerringa sa jeg kunne kjøpe de felgene, men følte det ble vel dyrt...

Jeg har i min bil i tillegg til det dere ser, takmontert 14 tommers DVD, ryggesensorer, og motorvarmer.....

Min bil er Onyx-blå, men har de rørene, pluss ei plate under, bak.... alt sammen er montert av forhandler, dette er forøvrig vår 7. hyundai fra denne forhandleren...

Rørene på siden og forran, samt vinterhjul på orginalfelger, og den plata bak, inngikk i et kampanjesett fra imprtøren, til en svært gunstig pris

Min bil er her, som dere ser, den har orginalfelgene
Bild
Bild
Bild
Fin santa du har ;)
Har du flere bilder av den med ekstralysene på?
Har like ektralys liggende med ettermontert 55w xenon
Men er ikke sikker på om jeg kommer til å sette den på min santa når jeg kjøper meg det.