Annons

Tack för trevlig samvaro!

1
Nu börjar saker och ting ramla på plats, efter en tid med "domestic disturbance", och då visar det sig att min trogna Santa hamnar i annan persons omvårdnad. Därmed är min period som Santaägare till ända för denna gången. :cry:

7 år med två olika Santor, och många goa mil blev det, nu rullar jag vidare i min Octavia L&K istället, och får nöja mig med att sucka längtansfullt och tänka: -En sån har jag haft... varje gång jag ser en Santa.

Naturligtvis kommer jag även fortsättningsvis att besöka forumet med jämna mellanrum, det har ju genom åren blivit lite som en god vän, för att inte nämna alla ni andra som figurerar här, goa gubbar (jag vet Stahl, men du e en av de goa gubbarna du med 8) ) e ni allihop!

Plötsligt en dag möts vi utan förvarning!

//Santaclaus
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe
Annons

2
:shock: NÄMEN???!!!

Minns inte att jag sett någon omröstning här om detta?!

Nåväl, det verkar som saken redan är avgjord så jag önskar dig all välgång även fortsättningsvis och hoppas att vi ändå får höra från dig då & då.
Anders ;-)
Former owner of: 2007 CM/V6/Exclusive -7, Gun metal, "Stockholm Edition"

Bra att ha länkar:
Accent
Santa Fé (SM)
Santa Fé (CM)
Tucson (JM)

3
Som medlem nummer arton - inskriven första veckan i detta Forums historia - anser jag att du skall sättas upp på inventarielistan! :!:
(Oj vad nära jag skrev "stol nummer arton"...!)
Jag föreslår nu att du härmed skall tillhöra vår egen "Hall Of Fame" som Fjällräven, Svartbjörn m fl.!
Eller för att citera Svartbjörn: "Trevligare forum får man leta efter, unik kultur som flödar här!"
Visst skall du hålla dig kvar på Forumet, och vem vet - någon gång framöver kanske du sitter i en ny Santa...? :D
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

4
Hej Santaclaus och tack för att berättar om ditt läge. Tack för alla dina underfundiga inlägg och hoppas att du tittar in då och då. Välkommen åter när Hyundaitarmen slår tillbaka. :wink:

Det var kul att få träffa dig live på Cooperträffen! :D :D Jävlar vad spröt lera om din bil där! 8) 8) 8)
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

5
Näää vad tråkigt!!!!!!
Även om jag själv inte är så aktiv nu i forumet (fast jag tittar in ofta) så kommer jag att sakna dig jättemycket!!!

så... Snälla snälla snälla.... stanna kvar i alla fall...

När jag läste ditt inlägg så började jag att fundera, tänk vad många man lärt "känna" under årens gång.. jag menar man saknar många.. t.ex vart tog Linkan, Marko, Lasse m fl vägen? Kan vi inte ha en rubrik, "jag hälsar på" där gamlingar (dvs fd SF-ägare (kolla vad många förkortningar jag fick till...) kan berätta vad de håller på med...)

Hur som helst så är detta ett unikt forum!!

Ha' det gott jultomten!!!!

Kram
Stahl

PS För alla nya så ska ni veta att det är jätteroligt med nya "gubbar" i gänget också!!!!! DS

6
Santa Claus Undertecknad instämmer dubbelt i vad tidigare skribenter redan printat och när jag möter en Octavia så tänker jag tyst En sådan bil har jag också ALDRIG haft! Ha det gött med "OCTAVIA" Hälsar undertecknad
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red