Bilden är klickbar för er som har glömt linserna...

Det var som 17 vad fel ni har...Infarten är faktiskt från andra hållet, så det kan jag inte ge rätt för...opticrob skrev:Håller med läjan efter att ha laddat ner bilden förtorat den och kollat reg numret så är åtmintone den mittersta bilen en Santa, och den andra även den, med takbågarna i bakersta läget.
Du kan konsten att aktivera folk! Har du varit i Dalarna?
opticrob skrev:...och kollat reg numret...
Det beror väl på vilket håll man kommer ifrån, eller...?:badgrin:anders skrev: Det var som 17 vad fel ni har...Infarten är faktiskt från andra hållet, så det kan jag inte ge rätt för...![]()
![]()
anders skrev:...detta är i en landskap man kan prata allvar...
Kan man komma från något annat håll än utifrån på en infart?Skäreläjan skrev:Det beror väl på vilket håll man kommer ifrån, eller...?:badgrin:anders skrev: Det var som 17 vad fel ni har...Infarten är faktiskt från andra hållet, så det kan jag inte ge rätt för...![]()
![]()
Japp, mycket lugnt...får ta om bilden i högsäsong så blir det lite svårare.opticrob skrev:Aha du har varit på Öland. Ja det var väl lugnast före midsommar. Trodde det var sommarland i Leksand
Du har en mycket god syn ialla fall Anders..anders skrev:Storfamilj, eyyy???
1xComfort och 2x Excl ?
Annars var det en bra idé. Istället för att gömma CM kan man gömma de som ska letai en husvagn exv.