Annons

Bak dörrarna vid kyla...

1
Mina bakre dörrar går otroligt tungt nu när vi börjar ha kalla dagar...
är det dörrstoppen eller gångjärnen som går tungt...

någon som märkt samma problem på sin cm santa?
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.
Annons

2
Pansardörrar ÄR tunga...! :D Nä, jag bara skojar... :wink:
Mina dörrar har alltid varit väldigt smidiga, även i kyla.
Försök med lite 5-56 på dörrstoppen till att börja med, sedan på gångjärnen.
Tänk bara på att hålla en trasa inunder, för det rinner så förbaskat, och ger lätt fläckar på kläder och annat...!
:wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
Ok.... låter som en bra ide....

Ang tunga dörrar...
prova öppna dörrarna på en BMW X5a....

DE ÄR TUNGA... :shock:
Svart Hyundai ix35 crdi A6 exclusive.
Svart Hyundai i40 crdi A6 sport.

4
Hej, jag har inte märkt av det speciellt. Nu är det ju inte så kallt i Sthlm. Däremot brukar jag reagera på att gasdämparna till bagageluckan brukar sega till sig vid kyla.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision