Skäreläjan skrev:"Knyppling[", "[=18 Japp OKEY !jag är en riktig hejare på ]Linedance"..om JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV JO jag råkar Faktiskt ÄLSKA []spindlar...!? Det är väl INGET konstigt med det ELLER?
Vågar vi pröva utomhus igen, tror du?
Har din granne högt blodtryck eller nåt? Jag menar han som kom springande och tydligen hade avbrutit nån basebollmatch, och var högröd i synen...?![]()
![]()
Hade du inte skrikit åt mig att skynda mig in i huset, hade jag talat om för honom, att han skall vara GLAD för att han får bygga om sin husgrund!
Det måste ha varit nåt fuskbygge från början...!![]()
(För övrigt tycker jag hans hus gör sig mycket bättre en och en halv meter längre västerut på tomten...? 8) )
Vad din kära hustrus 1700-tals servis anbelangar, så skall jag kika på Blocket efter en sån...![]()
Eller nej, förresten... Hon hann ju säga nåt om "världunik" innan hon svimmade...! Håhåjaja...!![]()
![]()
![]()
Fattar INTE Vad Som Hänt? Började redanTidigt i morse I vårt annars så Stillsamma ochTysta Område Vimlar det plötsligt av en massa FLYTTbussar. Har INTE hört ett knäpp OM att någon i grannskapet hade planer på att flytta härifrån
varit lite för naiv......och BLÅögd !!!
Kille nr 1 säger: "Min fru är en ängel!"
Kille nr 2 svarar: "Du har tur, du. Min fru lever fortfarande."