Annons

3-stråliga spolarmunstycken till Santa Fe SM säljes

1
Bild
Bild

Bild

Helt nya spolarmunstycken i originalförpackning för Santa Fe SM -00 till och med -04 säljes.

Byt ut dina 2-stråliga spolarmunstycken till dessa trippelsprutande munstycken. Perfekt inför vintern när slasket kommer. Munstyckena kan bytas ut utan verktyg av den som har starka nypor. Från årsmodell SM -05 infördes trippelsprutande munstycken såvitt jag vet.

Pris: 90 kr/par inklusive frakt.
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision
Annons

3
Tjo! Jag kör på ett par då, de verkar ju bra.
Kan du vara snäll och lägga undan ett par till ca 5:e december vore det toppen. Kommer inte hem förrän dess.
Mina fordon:
En svart 04 Platina V6 Automat
Volvo S70
Pontiac Trans Am WS6 Ram Air -00
Yamaha R1 -2011
Orion 27 Dirtbike 125cc -07, sonens
Dirtbike 110 cc -06, dotterns
Lillkoreanen Hyosung Rallyscooter -05

Hojen: http://www.sporthoj.com/garage/?chirre2" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 3-stråliga spolarmunstycken till Santa Fe SM säljes

6
ClasseClas skrev:
Bild
Bild

Bild

Helt nya spolarmunstycken i originalförpackning för Santa Fe SM -00 till och med -04 säljes.

Byt ut dina 2-stråliga spolarmunstycken till dessa trippelsprutande munstycken. Perfekt inför vintern när slasket kommer. Munstyckena kan bytas ut utan verktyg av den som har starka nypor. Från årsmodell SM -05 infördes trippelsprutande munstycken såvitt jag vet.

Jag köper gärna ett par av dig om du har några kvar.

Re: 3-stråliga spolarmunstycken till Santa Fe SM säljes

7
Micke skrev:
ClasseClas skrev:...

Jag köper gärna ett par av dig om du har några kvar.
Hej, ett par har jag kvar. Jag skickar PM till dig.
Toyota Auris 1.8 HSD -13

9
Webbis skrev:Är intresserad om de finns också! :D
Sorry slutsålt nu. Jag köpte ett gäng till en träff för många år sen och sålde av de kvarvarande vartefter. Micke blev siste köparen. Jag vill minnas att jag köpte från http://www.dreamka4u.com
Toyota Auris 1.8 HSD -13