Annons

16
Jaha, då har man hämtat sin Santa då! :D
Det var bättre drag i den än vad jag har upplevt förut, bränsleförbrukning den första körningen hamnade på 0,9 men då har jag kört motorväg hela vägen i princip och legat i 120-130 km/h.
Var ute en sväng nu på morgonen och ljuset är nog inte en höjdare tycker jag.... Frågan är om det blir mycket bättre med xenon eller ej, men kommer nog sätta in det ganska snart tror jag.

/Olof
Senast redigerad av Abuquir den 13 okt 2007, 08:10, redigerad totalt 1 gång.
Santa Fe Exclusive 07, Black Pearl 2.2 diesel 7 säters.
Annons

17
Grattis!
Minns så väl den goa känslan från de första dagarna; Den sitter i än...:wink:
Jag tycker också det ordinarie ljuset är lite i klenaste laget, iallafall helljuset, men moderna strålkastare är ju sådana... :? :roll:
Vill iallafall rekommendera att komplettera helljuset i första hand. :wink: :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

18
Ja, heljuset är nog i det klenaste laget, men frågan är om det blir mycket bättre i och med att det är en prisma som "riktar" ljuset. Får se, nästa vecka skall santan in på underredsbehandling och lack behandling så då ser jag inte den på en hel vecka. Hmm...

20
:D :D :D
Den är go den!
Martin Ljung och Hasse Alfredssson.(fan va många s det blev?)
Tappade tråden. Vad gällde saken?

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

21
Abuquir skrev:Jaha, då har man hämtat sin Santa då! :D
Det var bättre drag i den än vad jag har upplevt förut, bränsleförbrukning den första körningen hamnade på 0,9 men då har jag kört motorväg hela vägen i princip och legat i 120-130 km/h.
Var ute en sväng nu på morgonen och ljuset är nog inte en höjdare tycker jag.... Frågan är om det blir mycket bättre med xenon eller ej, men kommer nog sätta in det ganska snart tror jag.

/Olof
Hej, kul att du gillar draget i bilen. Jag är fortfarande positivt överraskad och lite fascinerad över draget speciellt i stadstrafik 20-60 km/h.

Hann du köra ngt eller pillade du på Pioneeren hela tiden? :roll: Det gjorde jag iaf första gången jag körde... :? Satan vad mkt funktioner det finns på den stereon!
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

23
ClasseClas skrev:
Abuquir skrev:Jaha, då har man hämtat sin Santa då! :D

/Olof
Hej, kul att du gillar draget i bilen. Jag är fortfarande positivt överraskad och lite fascinerad över draget speciellt i stadstrafik 20-60 km/h.

Hann du köra ngt eller pillade du på Pioneeren hela tiden? :roll: Det gjorde jag iaf första gången jag körde... :? Satan vad mkt funktioner det finns på den stereon!
Nja, jag pillade inte så mycket den första timmen, men sedan hade jag tröttnat på Mark Nopfler eller vad han heter som varinlagd på hårddisken och lyckades att få in radion iaf.

Ungarna älskar iaf dvd:n i taket, jäklar vad tyst lugnt och skönt det blev. :)

24
Abuquir skrev:
...inlagd på hårddisken...
...dvd:n i taket...
Hårddisk? DVD i taket? :shock: :shock:
Vad är nu detta för extragrejer du installerat... :shock: :shock: :? :mrgreen: :mrgreen: ??
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

25
Japp en 10" skärm med dvd spelare och 2 trådlösa headset till ungarna. Den största ungen (15,5 år) tittar inte på "barnprogram". Han har 220v till datorn istället! :shock: :shock: :shock: :D

Radion Pioneer avic HB1T eller något sådant, GPS, CD, DVD, all möjlig skit som man vill ha...eller inte!
Fungerar väldigt bra iaf, man knappar in vart man skall och sedan snacker en "snygg" tjej till mig (In my dreams). :D