Hej!
Igår började varningslampan och varningslampan för handbromsls lysa. Sedan slutade den med det. Jag tänkte att det kunde vara något elfel eller dålig laddning i batteriet. Trotts att det bara är några månader gammalt. Vi laddade det i natt och jag har kört med den idag, den lyste lika och ...
Knaselfel
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: Knaselfel
- Svar: 1
- Visningar: 1790
- 02 dec 2016, 22:12
- Gå till inlägg