Hej
Jag har en 2001 Santa Fe som helt plötsligt inte vill gå! Trodde det var bränslepumpen men när jag tog loss den och testade funkar den! Däremot verkar det inte komma ström till den! Till givaren går det ström men inte till pumpen! Har ingen instruktionsbok och ingen lucka till säkringar! Någon ...
Ström bränslepump
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: Ström bränslepump
- Svar: 1
- Visningar: 2839
- 16 jan 2016, 13:51
- Gå till inlägg