Annons

Ström bränslepump

1
Hej
Jag har en 2001 Santa Fe som helt plötsligt inte vill gå! Trodde det var bränslepumpen men när jag tog loss den och testade funkar den! Däremot verkar det inte komma ström till den! Till givaren går det ström men inte till pumpen! Har ingen instruktionsbok och ingen lucka till säkringar! Någon som kan tala om vilka reläer och vilka säkringar som kan vara aktuella? Visst finns det en sk krocksensor som kan spöka? Var sitter den?
Annons