Byte av växellåda.
Hej! Min växellåda är det fel på så den ska bytas. Jag har en till Santa fe som motorn är sönder så jag tänkte ta ur växellådan ur den bilen. Ska jag ta bort fördelningslådan innan jag försöker få bort lådan. Det verkar sitta ihop så jag vet inte vad jag ska ge mig på nu. Både vänster och höger ...
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: Byte av växellåda.
- Svar: 0
- Visningar: 1377
- 12 okt 2015, 23:17
- Gå till inlägg