Banner

Sökningen fann 2 träffar

Byte av växellåda.

Hej! Min växellåda är det fel på så den ska bytas. Jag har en till Santa fe som motorn är sönder så jag tänkte ta ur växellådan ur den bilen. Ska jag ta bort fördelningslådan innan jag försöker få bort lådan. Det verkar sitta ihop så jag vet inte vad jag ska ge mig på nu. Både vänster och höger ...

Femmans växel hoppar ur.

Hej! Jag är ny här i detta forum. Jag har ett nytt problem på min santa fe 2,4 -05a. Femmans växel hoppar ur när jag ex släpper på gasen då rör sig växelspaken en del och då hoppar den ur till friläge. Det låter inget konstigt när man växlar upp eller ner så vad kan det vara för fel. Växelspaken har ...

Gå till avancerad sökning