hej igen
Tror nog det är som ni säger, ingående axels lager. Vet ej vad jag skall göra - bilen är väldigt fin och går väldigt bra men jag har inga möjligheter att skruva med den
själv. Har sökt och hittat växellåda, men tycker det blir en väl dyr reparation med verkstadskostnader och allt....
Om ...
Re: missljud växellåda
- Kategori: Santa Fe (SM), 2001-2006
- Tråd: missljud växellåda
- Svar: 4
- Visningar: 3025
- 06 jun 2014, 20:40
- Gå till inlägg