Annons

MIN NYA SANTA FE

1
:D
Äntligen har jag hämtat ut min nya Santa Fe CRDI 2,2 Automat Satin Beige.

Jag vill ge en eloge till säljaren Bosse Alm på Stilbil Upplands Väsby och montören Anders på Turebergs Verkstad.

All extra utrustning var mycket snyggt och proffesionellt monterat. Det är roligt att se att det finnes yrkesmän som har kvar sin yrkesstolhet. Vissa extra jobb som jag vill ha avrådde man från då det inte skulle ha blivit ett helt perfekt slutresultat.

Jag kan verkligen rekommendera Stilbil i Upplands Väsby, och jag vet var jag skall köpa min nästa Hyundai

Mvh

Thomas

:P
Annons

2
Stora gratulationer till nya bilen! :D :D :D :D
Vore roligt med lite kort kanske, med tanke på extrautrustning o dyl.? :D
(Sicken snygg färg du valt, också...! :roll: :D :lol: :oops: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

3
:D falken: Nån bild på pärlan vore kul. Vad var det för x-tra godis
de inte ville montera?

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

5
Grattis falken till nya kärran.

:shock:
Vi vill se falken vinkar, Vi vill se falken vinkar, Vi vill se.... ,
när han står utanför den NYA "familjemedlemmen"
:lol: :lol: :lol:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

6
Skäreläjan skrev:Stora gratulationer till nya bilen! :D :D :D :D
Vore roligt med lite kort kanske, med tanke på extrautrustning o dyl.? :D
(Sicken snygg färg du valt, också...! :roll: :D :lol: :oops: )
Jag vill ha att parkeringsljusen skulle lysa i de tre xenon extraljusen i bågen (Ja vet att det inte är helt lagligt men många har det ändå titta bara t.ex på alla långtradare) Men heljuset blev MYCKET BRA enda nackdelen är man tycker halvljuset blir lite kort och smalt & gult

Mvh


Thomas

Re: MIN NYA SANTA FE

7
falken skrev: Vissa extra jobb som jag vill ha avrådde man från då det inte skulle ha blivit ett helt perfekt slutresultat.
Vad kan det ha varit för extra, tro... :? :?

Inte kan det väl vara... :shock: :shock:

Bild
:lol: :lol: :lol:
(DET kallar jag båge med extraljus...! 8))
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

8
Hej kamrater!

Nu har björnen varit till Karlstad och hämtat sin supergoding till bil. När vi kom fram till bilfirman så stod skönheten utanför i full glans å mitt första intryck var:

-"Fy f--n va snygg den blev"!!!

8)

Och det blev den verkligen! Ingen är nöjdare än jag. Skärmbreddarna, dörrlisterna, running boardsen, ljusbågen med sina goa Lightforce ljus, jaa, allt satt som en keps. Mycket fin passform!

Jag vet att ni nu skriker efter bilder på denna fantastiska skapelse. Jag bifogar två bilder med -ävligt dålig kvalla men det kommer mera, håll ut!

Bild


Bild


Vänliga hälsningar från Norrbotten!
:D :D :D
Senast redigerad av svartbjorn den 25 dec 2006, 17:44, redigerad totalt 1 gånger.
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

10
Tjenare!

Den sitter på railsen med en riktig platålösning som får boxen att sitta rätt högt. Vad tycka om detta? Jaa, har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker ännu. Det ser ändå rätt ok ut. Säljaren i Karlstad hade monterat sin box på original räckerna och då hamnar boxen mycket närmare taket och ekipaget blir en smula mer slimmat.

Mvh
Svartbjorn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

11
GRATTIS "blackbear"....Kul Kul.. :lol: :lol: att allt motsvarat dina förväntningar (på alla plan), t.o.m. överträffat om jag tolkat dig rätt.

Skall bli spännande när pärlan blir fotograferad av en riktig fotograf...hihi skojar bara, brukar åsså glömma linsskyddet då jag skall plåta... :roll:

springer å hämtar mina infraröda goggles...Ååh Håller med dig, den är verkligen läcker...finns inte en tomte i världen som kan matcha den "hjulklappen". :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

12
Ja, man kan verkligen kalla detta en hjulklapp till pappan! :lol:

Faktiskt så var det lite pirrigt på färden ner till Värmland med funderingar som, "undrar hur", "tänk om", "kanske att" osv, ja du vet. Facit då bilen stod där var som en klockren passning av Henke Larsson mot öppet mål, fullträff helt enkelt :D

Den riktige fotografen tar fram sin kamera imorgon eventuellt och då du :D. Men tyvärr så får den förbli skitig i ytterligare ca 2 veckor pga av lackbehandligen men därefter blir det gallerier kors & tvärs :lol:

Mvh
Svartbjörn
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

13
Säger bara > Gött Mos.... :lol: :lol: :lol:

Nu börjar de lacka mot uppesittarekväll, så man får väl dra sig mot köket å vara lite social.. :wink:

Ha det björnen Merry Merry - Vi höres..
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

14
Jo, det börjar bli dax för samkväm, man kan ju inte sitta å nörda framför datorn hur som helst :wink:

Vi hörs mkt riktigt!
HADE en suverän Santa Fe
2.2 CRDi Exclusive
Gun Metal, automat -07

15
man kan ju inte sitta å nörda framför datorn hur som helst
Ooouuppss :oops:

Jag har lite annat att göra idag, men...

Kanonsnygg bil Svartjborn!!!
Bild

//Santacalus hade en V6 excl.-02
Husvagnsanvändare året runt
åker numera Passat 2,0tdi och ibland BTM Sprint eu-moppe