Annons

211
Jaha ja en båt :o hade jag inte en susning om...man lär sig något nytt varje dag.. :) min nick är betydligt enklare...ett namn en ort :D
Chevrolet Corvette 88 cab. f.ö till salu
Chevrolet Cheyenne 2500 D 92
å så lilla gummans Tucson 05
Har ju för fan en grävmaskin också.. Hydrema 1100 C 09, med en jävla drös skopor till..
Annons

212
Roger Älta är en hängiven Bajare :D ... kollar på alla hemmamatcher i fotboll och alla bortamatcher på storbild...alla hemmamatcher i bandy..ganska ofta på handboll och speedway... Nu ska ni få några Bajenlänktips med musik.. he he





inmarschen på Söderstadion..är mäktigt

hittade ingen bättre..tyvärr :(
Chevrolet Corvette 88 cab. f.ö till salu
Chevrolet Cheyenne 2500 D 92
å så lilla gummans Tucson 05
Har ju för fan en grävmaskin också.. Hydrema 1100 C 09, med en jävla drös skopor till..

213
Roger Älta skrev:...min nick är betydligt enklare...ett namn en ort :D
Jaha... En ort...? Hade heller ingen aning om att Älta är en ort? Men som du säger, man lär något nytt varje dag! :D :D :D
(Att Älta ligger i 08-området, har jag dock fattat nu... :smoking: )
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

215
De var fan va öde det var här...

Länkar till ny favorit..
B B King och Gary Moore...

Carlos Santana... Bella.. Fastnade för denna låt när jag kollade Desperado med A Banderas och S Hayek..Låten spelas när dessa två har en angenäm liten stund för sig själva... Salma Hayek är ett fantastiskt snyggt och sexigt frutimmer, stämmer väl in på Roger Ältas idealkvinna :wink:

Rick Emmett....


Enjoy!
Senast redigerad av Roger Älta den 22 aug 2009, 23:11, redigerad totalt 1 gånger.
Chevrolet Corvette 88 cab. f.ö till salu
Chevrolet Cheyenne 2500 D 92
å så lilla gummans Tucson 05
Har ju för fan en grävmaskin också.. Hydrema 1100 C 09, med en jävla drös skopor till..

216
Roger Älta skrev:De var fan va öde det var här...
Håller med...! :?
Själv har jag inte varit särskilt flitig heller - har haft fullt upp med en massa annat... :roll:
Men det skall väl snart komma igång igen, när det får lugnat sig på alla fronter...! :doubt:
Och visst är Carlos Santana värd att lyssna på - också! :D :D
Fina filmbilder till musiken - är det någon som varit i öknen med en Santa, tro...? :smoking:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

219
Tack!
Den är egenfinansierad av sångaren (Tord) och finns inte i handeln än,men jag kan gärna skicka en om intresse finns.
150:-inkl. frakt
Santa Fe´ GLS 2.4 -03. Mörkblå.
Saab 9-3 Polar Edition -03.Inte lika mörkblå.

220
BlackDog skrev:Tack!
Den är egenfinansierad av sångaren (Tord) och finns inte i handeln än,men jag kan gärna skicka en om intresse finns.
150:-inkl. frakt
Du kan väl PM:a något PG eller BG nummer.
Hälsningar opticrob

Hade en Santa Fe 2,4 -03 GL med
Rejsiga luftintag istället för dimmiga lampor!

221
Den här går en del i lurarna via Spotify för iPhone, som jag varmt kan rekommendera. :D

Happy Campers - www.happycampers.se - följ våra äventyr på bloggen samt på Facebook

Kör en Santa Fe 2.2 CRDi A5 Euro2008 Black Pearl och bakpå hänger ibland en Cabby 620+ F3 Black Line 2010.

222
Är ju all lyssnare men för tillfället rullar mycke trance... gillar att köra bil till det när man behöver hålla lite tempo:)





BRA SKIT!:)

Även mycket Vertical Horizon, Tina dickow, Lifehouse och annan lugn/indie musik:) Beror lite på vad man är på för humör!:)

Dessa 3 är helt klart värda en lyssning om man gillar lugn inte för att kalla det rock men lugn rock/pop/chill musik:)



Audi A4 2.0T quattro Avant H&R Coilovers, Stertman Motorsport Steg 1.5+
Santa Fe (CM) -07 2.2 CRDi Exclusive

223
Jag är oxå allätare men mest är det hårdrock som man poppar i bilen.
Då gärna lite äldre men även Hard core superstar funkar kalas.
För er som gillar country med sjukt roliga texter kan jag bara rekommendera komikern Rodney Carrington, det är en riktigt sjukt rolig kille.
Sök han på youtube och få många skratt. :D
Gun metal exlusive 07
960 Turbo
Alfa GTV2000 med sexa
Suzuki RMX250-K
Knaus Royale 560 UF -08