Annons

Elmanövrerade sidospeglar

1
Har en Getz - 2006/2007 som jag inte riktigt klurar ut vilken säkring som är för de elmanövrerade speglarna. Båda sidor fungerar inte.

Aldrig tidigare haft en sån här liten bil, men är så glatt överraskad av att den dels är relativt bränslesnål och ganska pigg - 106 Hk.

Tacksam för råd

/Läst någon tråd om att det kan vara kabelbrott, men - jag vill först va säker på att säkringen är hel, men finner ingen info om det i instruktionsboken.../
Annons

Re: Elmanövrerade sidospeglar

3
In order not to break the quietness and seriousness due to pesky mobile rings, cell phones are prohibited from using in many places like the meeting room, tribunal, and classroom and so on. What's more, cell phones are strictly prohibited in those confidential places to avoid the leak of the confidentiality. And you cannot let everybody keep their mobile phones off. Here, cell phone jammer kit can help you. With it, you can solve this problem easily.
What is a cell phone antenna booster and how to choose good also cheap cell phone signal booster for your blocking life? The right answer you can get when you pay a visit to www.jammerall.com.

Re: Elmanövrerade sidospeglar

4
Jag hade samma problem, lossa skruven (en) peta upp hela manöverenheten och lossa de två kablarna. Peta isär det fyrkantiga locket baktill på vippbrytarna och lyft försiktigt bort det. Det är fyra kretskortsbanor och en flyttbar kontakt. Spraya dem med "oxide cleaner" från Biltema och torka rent ytorna med en trasa. tryck ihop alltihop och prova, funkade för mig !

Re: Elmanövrerade sidospeglar

5
Jag hade samma problem, lossa skruven (en) peta upp hela manöverenheten och lossa de två kablarna. Peta isär det fyrkantiga locket baktill på vippbrytarna och lyft försiktigt bort det. Det är fyra kretskortsbanor och en flyttbar kontakt. Spraya dem med "oxide cleaner" från Biltema och torka rent ytorna med en trasa. tryck ihop alltihop och prova, funkade för mig !