Annons
Annons

32
nimbusen skrev: HETS upp alla nu är farsan CLasse o kollar oss misstänker att snart kommer det en pekpinne Snacka om tråd som Spårat ut fullständig
Lugn, lugn. Klydda på mera i svamlet! :D :D
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Toyota Auris 1.8 HSD -13
Santa Fe (SM) -03 2.4 GLS Vision

33
nimbusen skrev: HETS upp alla nu är farsan CLasse o kollar oss misstänker att snart kommer det en pekpinne Snacka om tråd som Spårat ut fullständig
Förstår inte oron? Tråden heter ju Medlemsmärkning? :roll:

Tycker vi gör vad vi kan för att vi ska märkas. :lol:

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

35
Joppe skrev:Och Petroff syns och hörs oavsett om han försöker vara diskret... jag säger bara cowboyhatt !!
är det däringa som kallas jeepshow eller nåt? eller var det peep-???kommer inte ihåg så noga :D:D:D pappa jag vill ha en ismaskin vill vill ju ha.... en ismaskin snälla snälla...
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

36
Joppe skrev:Och Petroff syns och hörs oavsett om han försöker vara diskret... jag säger bara cowboyhatt !!
Så här?
Bild
Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

37
Du har väl inte på grund av den blåvita tröjan blivit attackerad av några "AIK-fans", som gjort att du har hamnat på båren till en av StorStockholms moderna ambulanser... :shock: :shock: :lol: 8)
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

38
nimbusen skrev:- pappa jag vill ha en ismaskin vill vill ju ha.... en ismaskin snälla snälla...
Och så här?
Bild
Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

39
:shock: Skulle det gå så illa får väl Nimbusen komma och
sopa upp resterna i sin blå-vita! :lol:

Petroff :wink:
Santa Fe V6 GLS Exclusive-02 svart.
Suzuki Samurai -97 svart.
Jeep Grand Cherooke-02 Svart

40
petroff skrev:
Joppe skrev:Och Petroff syns och hörs oavsett om han försöker vara diskret... jag säger bara cowboyhatt !!
Så här?
Bild
Petroff :wink:
DEn däringa petroff verkar inte som man behövde muta med en påse Frolic ringar vov vov hälsn charlamvov :D:D:D han verkar kunna sova gött ändå och lyda på kommandot LIGG UTAN kåbojjsarehatt undrar om bilden är tagen på hans arbetsplats ???? verkar vara en behaglig tillvaro fyrhjulsdriftt.om. om jag inte ser fel

Vill bara påminna alla i detta grådask att snart är det åter SOMMAR hoppas bilden nedan till v värmer.....klicka för lite zoom så blir det varmare :D:D




Bild
Senast redigerad av nimbusen den 17 jan 2008, 08:35, redigerad totalt 4 gång.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

41
petroff skrev::shock: Skulle det gå så illa får väl Nimbusen komma och
sopa upp resterna i sin blå-vita! :lol:

Petroff :wink:
STÅR REDAN STARTKLAR lämnar Ö:A med enFYRHJULS Börniss med ordentligt spinn på bakhjulen ända till fastlandet gäller ju att rädda det som ev finns kvar av kåbojsarhatten resten lägger vi på is :D:D:D
Senast redigerad av nimbusen den 17 jan 2008, 08:37, redigerad totalt 1 gånger.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

42
petroff skrev:
Joppe skrev:Och Petroff syns och hörs oavsett om han försöker vara diskret... jag säger bara cowboyhatt !!
Så här?
Bild
Petroff :wink:
den gubben går inte hem Snacka om after work ...
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

43
Skäreläjan skrev:Du har väl inte på grund av den blåvita tröjan blivit attackerad av några "AIK-fans", som gjort att du har hamnat på båren till en av StorStockholms moderna ambulanser... :shock: :shock: :lol: 8)
Nej Läjan tror nog det beror på att stackars petroff inte fått sovit så gott p.g. a ett extra 4bent fruntimmer i sängen hans du vet det där med simultankapacitet kan ju för 17 vara nog så störande för god sömn med endast EN tvåbent kärring som springer uppe på natten pinknödig stup i kvarten :D:D:D
Senast redigerad av nimbusen den 17 jan 2008, 08:44, redigerad totalt 1 gånger.
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

44
petroff skrev::shock: Skulle det gå så illa får väl Nimbusen komma och
sopa upp resterna i sin blå-vita! :lol:

Petroff :wink:
STÅR REDAN STARTKLAR lämnar Ö:A med enFYRHJULS Börniss med ordentligt spinn på bakhjulen ända till fastlandet gäller ju att rädda det som ev finns kvar av kåbojsarhatten
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

45
petroff skrev::shock: Skulle det gå så illa får väl Nimbusen komma och
sopa upp resterna i sin blå-vita! :lol:
Petroff :wink:
STÅR REDAN STARTKLAR lämnar Ö:A med enFYRHJULS Börniss med ordentligt spinn på bakhjulen ända till fastlandet gäller ju att rädda det som ev finns kvar av kåbojsarhatten
resten skiter vi väl i :D:D:D <<<han har la ente is i hatten också för böveln ???
Petroff :wink:[/quote]
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red