Annons

Swedefe - offensive parking

1
Ni vet; fullt vid strandparkeringen - de enda luckorna öppna är sådana som måste hållas öppna för att andra skall komma ut...


Bild

(klickbar)
...då är det gott med "4wd lock"! :mrgreen:


Ser värre ut i verkligheten än på bild.




Swedefe
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting
Annons

2
...och nej, det är inte känsliga sanddyner med planterad växtlighet för att minska erosionen jag backat upp i - det är hederlig matjord som är uppschaktad för att något litet dämpa bullret från den miljövänliga västkustbanan bakom.



S
SM-CRDI 2002 22.500 mil
bytt mot
SM-CRDI VGT 2005 15.500 mil
bytt mot
CM-CRDI R 2010 15.500 mil and counting

4
Ja, riktigt snyggt! :)
Du kan tro att många har blivit avundsjuka på dig, som kan parkera bilen nästan var som helst! :wink:
God reklam för Santa Fé!!
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"

5
swedefe >
Ni vet; fullt vid strandparkeringen - de enda luckorna öppna är sådana som måste hållas öppna för att andra skall komma ut...
Aha, vilken jäkla tur att vi inte har ENKELRIKTADE utfarter här på ö:a, för vi brukar använda hålet till både IN & UT-fart. :lol: Nu har vi inga sanddyner utan får p.g.a. besökande "huggormar", istället under högsäsong som regel, parkera i 65 graders-lutningar på berghällarna.. de du! :roll: De lutar så mycket att man inte ens kan ta ett kort med kameran för då ramlar man nerför den tillfälliga P-platsen, därför kan jag inte bifoga bildbevis. fast nu ljög jag lite grann förstås...

FYR-hjulsdrift är därför ett måste om man bor som vi intill havet. :wink:
S-F 2008 crdi exklusive automat, fabr monterad taklucka superior red

6
Vi skall bifoga ett foto nästa gång vi parkerar på en brant schwa´a (berghäll)! :) :)
Grattis förresten, Nimbusen, till att Du passerat 400-gränsen... :wink:
:D Hälsningar
181 Skäreläjan

Hade en SF CM V6 A4 C7 Satin Beige -06
Numera Jeep Cherokee -15
Husbil Pilote V630J (Plåtis)

"Ditt hem är där din katt är...!"