Sida 1 av 1

obd diagnos

Postat: 19 okt 2014, 19:29
av snörök
Varför svarar inte bilen när jag kopplar in diagnosinstrument?

Re: obd diagnos

Postat: 21 okt 2014, 17:26
av Bjerven
Har du vridit om nyckeln till läge 2? Om du har gjort det och den inte svarat, så kanske den är trasig eller inte passar.