Sida 1 av 1

Extraljus koppling

Postat: 11 okt 2014, 13:45
av FredrikGarper
Hur f###n kopplar man styrströmmen i SM när det är ström i varenda kabel vid lampan, ???

Re: Extraljus koppling

Postat: 11 okt 2014, 14:01
av Johan B
Kolla här:
http://www.hyundaiforum.se/viewtopic.ph ... ppla#p7075" onclick="window.open(this.href);return false;

Det är lite avigt med knasig koppling i Santa fe (troligen i andra hyndor med)!


Mvh
Johan B