Extraljus koppling
Postat: 11 okt 2014, 13:45
Hur f###n kopplar man styrströmmen i SM när det är ström i varenda kabel vid lampan, ???
Inofficiellt forum för Hyundai i Sverige - Diskutera om din Santa Fe, Tucson, i40 m.m.
https://www.hyundaiforum.se/