ABS Problem
Postat: 24 sep 2014, 20:23
Hej,
Är ny på forumet och är glad att vara medlem!
Sanata Fe 2002 v6 4x4 automat.
Nu till problemet, jag har sett att detta diskuterats en del men vill gärna ha lite svar,
Min abs lampa börjar lysa när jag kört en stund ibland kan det gå en hel dag, ibland går även abs funktionen i när jag bara lugnt bromsar som för in i rondell tex, och pedalen pulserar och abs går i.
Hade av båda framhjulen och rengjorde kransarna fram med stålborste då såg jag att på båda fram så saknades det gods mellan 2kammar....är dom spruckna? är det det som gör detta otroligt enerverande symptomen?
Tacksam för svar
Är ny på forumet och är glad att vara medlem!
Sanata Fe 2002 v6 4x4 automat.
Nu till problemet, jag har sett att detta diskuterats en del men vill gärna ha lite svar,
Min abs lampa börjar lysa när jag kört en stund ibland kan det gå en hel dag, ibland går även abs funktionen i när jag bara lugnt bromsar som för in i rondell tex, och pedalen pulserar och abs går i.
Hade av båda framhjulen och rengjorde kransarna fram med stålborste då såg jag att på båda fram så saknades det gods mellan 2kammar....är dom spruckna? är det det som gör detta otroligt enerverande symptomen?
Tacksam för svar