Slirande koppling på Santa fe 2001,luktar bränt
Postat: 22 aug 2014, 23:36
Så har kopplingen från igår till idag börjat slira och det luktar bränt,så klurar på om det är lamellerna som är slut,vad tror ni?
Vet ju inte om kopplingen/svänghjul (eller vad det nu var dom bytte ut på garantin) på min bil är utbytt,då jag inte vet var jag ska titta för att hitta eventuell märkning,så någon som vet får gärna berätta det för mig
Kan man bara byta ut lamellerna eller är det hela "paketet" som måste bytas?
Är det superkomplicerat eller kan man göra jobbet själv?
Ja,det var väl allt för nu,men hoppas på många svar..............
Ha de bäst
Per
Vet ju inte om kopplingen/svänghjul (eller vad det nu var dom bytte ut på garantin) på min bil är utbytt,då jag inte vet var jag ska titta för att hitta eventuell märkning,så någon som vet får gärna berätta det för mig
Kan man bara byta ut lamellerna eller är det hela "paketet" som måste bytas?
Är det superkomplicerat eller kan man göra jobbet själv?
Ja,det var väl allt för nu,men hoppas på många svar..............
Ha de bäst
Per